به دنبال راه دیگری برای ارتباط با مخاطبان فیس بوک خود هستید؟ با حلقه های فیس بوک، می توانید ایجاد کنید ویدیوی کوتاه محتوایی که کاربران را شگفتزده میکند و به لطف ویژگیهای Reels فیسبوک، مستقیماً علایق آنها را جلب میکند.
به خواندن ادامه دهید تا درباره حلقههای فیسبوک و نحوه ایجاد آنها بیشتر بدانید، از جمله اینکه چگونه ویژگیهای حلقههای جدید فیسبوک بر استراتژی محتوای ویدیوی فیسبوک شما تأثیر میگذارد.
قبل از شروع غواصی در دنیای فیس بوک Reels به کمی کمک در مورد استراتژی بازاریابی فیس بوک خود نیاز دارید؟ WebFX یک است آژانس بازاریابی فیس بوک مجهز به تکنولوژی بازاریابی پیشرو در صنعت که به مشتریان ما کمک می کند تا برای کمپین های خود تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کنند.
درباره WebFX بیشتر بدانید خدمات بازاریابی فیس بوک و چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا استراتژی محتوای فیس بوک خود را روز به روز تقویت کنید تماس با ما به صورت آنلاین یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359.
قرقره های فیس بوک چیست؟
حلقههای فیسبوک ویدیوهای کوتاهی هستند که در پلتفرم فیسبوک ایجاد و به اشتراک گذاشته میشوند. شبیه به حلقه های اینستاگرام و تیک تاکفیسبوک ریلها ویژگیهای مختلفی را ارائه میدهند تا کاربران، بازاریابان، تأثیرگذاران و سازندگان محتوا بتوانند ویدیوهای خود را شخصیسازی کرده و بهبود بخشند.
با محدودیت 60 ثانیه، حلقه های فیس بوک را می توان در یک سری کلیپ های مختلف یا همه به یکبار ضبط کرد. یا، کاربران می توانند یک ویدیوی از پیش ضبط شده را از رول دوربین دستگاه خود آپلود کنند. پسندیدن حلقه های اینستاگرام و Tiktok، کاربران می توانند این کلیپ ها را ویرایش کنند و جلوه های صوتی ویروسی، موسیقی و جلوه های بصری چشم نواز را برای ایجاد محتوای ویدیویی سرگرم کننده برای دنبال کنندگان خود اضافه کنند.
از کجا می توانم حلقه های فیس بوک را پیدا کنم؟
حلقههای فیسبوک را میتوانید در چند مکان مختلف در فیسبوک پیدا کنید: فید اصلی، برگه منو، و تماشای فیسبوک.
در فید اصلی، وقتی در فید خود پیمایش می کنید، حلقه ها را خواهید یافت. برای دسترسی به قرقره ها از طریق خود منو، روی ضربه بزنید قرقره ها میانبر (معمولا درست در کنار اخبار میانبر). در نهایت، کاربران می توانند حلقه ها را با رفتن به آن پیدا کنند تماشا کردن برگه و انتخاب قرقره ها از منوی اسکرول در بالای صفحه.
نحوه ایجاد حلقه های فیس بوک
ایجاد حلقه های فیس بوک بسیار شبیه به ایجاد حلقه های اینستاگرام است. مگر اینکه در حال آپلود ویدیو از رول دوربین خود باشید، قرقره ها مستقیماً از ابتدا تا انتها در فیس بوک ایجاد می شوند. این مراحل ساده را دنبال کنید تا شروع به ایجاد حلقه های فیس بوک خود کنید.
1. وارد فیس بوک شوید و روی ایجاد ضربه بزنید
چند مکان مختلف وجود دارد که می توانید شروع به ایجاد حلقه فیس بوک خود کنید. می توانید روی آن ضربه بزنید + نماد را در بالای فید خانه خود و انتخاب کنید قرقره از منوی کشویی، یا می توانید انتخاب کنید ايجاد كردن وقتی در فید خود با قرقره ها روبرو می شوید.
از آنجا، با گزینه هایی برای آپلود یک ویدیو از خود روبرو خواهید شد رول دوربین، یا می توانید انتخاب کنید دوربین برای فیلمبرداری از حلقه شما. همچنین گزینه هایی برای ایجاد قرقره ها از پیش ساخته را خواهید دید قالب ها یا روی فیلمبرداری قبلی کار کنید پیش نویس.
2. ویدیوی خود را آپلود یا فیلم بگیرید
توجه داشته باشید: اگر در حال آپلود ویدیو از رول دوربین خود هستید، می توانید به مرحله بعدی بروید.
برای فیلمبرداری از حلقه فیس بوک خود، کافی است روی آن ضربه بزنید نماد clapboard در پایین صفحه، سپس پس از پایان فیلمبرداری، دوباره روی آن ضربه بزنید. در حین فیلمبرداری، گزینههایی برای افزودن صدا، جلوههای مختلف، افزودن پسزمینه سفارشی خواهید داشت (انتخاب کنید صفحه سبز)، سرعت ویدیو را تنظیم کنید یا یک تایمر تنظیم کنید.
3. کارهای نهایی را انجام دهید
پس از اتمام فیلمبرداری، یک فرصت دیگر خواهید داشت تا تمام کارهای خود را به حلقه خود اضافه کنید. همراه با ویژگیهای موجود در مرحله قبل، گزینههایی برای اضافه کردن متن، زیرنویسها، برچسبها و افزایش صدای Reel در اختیار خواهید داشت. وقتی از شاهکار خود راضی بودید، ضربه بزنید بعد در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش شما.
4. توضیحات، هشتگ اضافه کنید و مخاطبان خود را انتخاب کنید
تقریباً وجود دارد! قبل از اینکه بتوانید حلقه خود را به اشتراک بگذارید، حلقه خود را توصیف کنید، هر هشتگ لازم را اضافه کنید و مخاطبان خود را انتخاب کنید.
5. حلقه فیس بوک خود را به اشتراک بگذارید
ضربه زدن اکنون به اشتراک بگذارید وقتی از حلقه خود راضی هستید، در پایین صفحه خود قرار بگیرید و ساخته جدید خود را به مخاطبان خود نشان دهید!
3 ویژگی کلیدی فیس بوک Reels
مانند هر پلتفرم رسانههای اجتماعی، فیسبوک به گونهای تکامل یافته است که تجربه کاربر را شخصیتر و مدیریتشدهتر کند. فیسبوک با انجام این کار، سه راه جدید را برای کاربران به منظور یافتن محتوای ویدئویی کوتاه و مرتبط با آنها معرفی کرده است.
در حالی که این تغییرات به ایجاد یک تجربه ویدیویی سفارشی برای کاربران فیس بوک کمک می کند، آنها همچنین برخی از منحنی های جالب را به سمت بازاریاب هایی که سعی می کنند حلقه های خود را در مقابل کاربران قرار دهند، پرتاب می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موارد به ادامه مطلب مراجعه کنید ویژگی های جدید Reels و معنی آنها برای استراتژی فیس بوک Reels شما چیست.
1. به قرقره ها در Facebook Watch دسترسی پیدا کنید
همانطور که قبلاً گفتیم، اکنون می توانید از Facebook Watch به Reels دسترسی داشته باشید. این بدان معنی است که کاربران اکنون می توانند به طور یکپارچه بین Reels و محتوای طولانی فیس بوک حرکت کنند. با این تغییر، کاربران همچنین شانس بیشتری برای کشف محتوای جدید و سازندگانی که با علاقه آنها مطابقت دارند، دارند.
چرا برای بازاریابان مهم است:
دسترسی بیشتر کاربر برای Reels به این معنی است که فرصتهای بیشتری برای ایجاد محتوای Reels دارید که مخاطبان جدیدی را که در حال پیمایش در محتوای ویدیویی طولانی و کوتاه هستند جذب میکند.
این بدان معناست که ایجاد محتوای Reels که توجه کاربران را در چند ثانیه اول به خود جلب کند بسیار مهمتر است، زیرا در حالی که داشتن Reels در Facebook Watch دید بیشتری را برای محتوای شما به ارمغان می آورد، همچنین با رقابت طولانی مدت مواجه خواهید شد. سازندگان محتوا
2. نمایش بیشتر، نشان دادن کمتر
فیسبوک در تلاشی برای اینکه Reels منعکس کننده علایق کاربران باشد، گزینه Show More و Show Less را در Reels معرفی کرد. با ضربه زدن روی گزینه منوی سه نقطه در حلقههای خاص، کاربران میتوانند بازخورد مستقیمی به فیسبوک ارسال کنند که آیا محتوایی را که میبینند دوست دارند یا نه.
اگر کاربران از محتوای Reels که میبینند لذت میبرند و میخواهند بیشتر آن را ببینند، کاربران میتوانند انتخاب کنند بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر. این به الگوریتم محتوای فیس بوک نشان می دهد که محتوای ویدیویی مشابه باید به آن کاربر نشان داده شود. اگر کاربر طرفدار محتوایی نیست که میبیند، یا از دیدن آن در فید خود خسته شده است، میتواند روی نمایش کمترو به الگوریتم فیس بوک هشدار داده می شود تا آن را بر روی آن محتوای خاص شماره گیری کند و چیزی متفاوت را نشان دهد.
چرا برای بازاریابان مهم است:
گزینه های Show More و Show Less به یک دلیل برای بازاریابان خبر فوق العاده ای هستند: بازخورد مستقیم کاربر.
همانطور که در پستهای قبلی بحث کردیم، بازخورد کاربران و مشتریان راهی مطمئن برای جمعآوری دادههای ارزشمند است که میتواند به بازاریابان کمک کند شخصیتر و شخصیتر ایجاد کنند. کمپین های هدفمند. کمپین های هدفمند می توانند نرخ تبدیل بالاتری کسب کنند و کمپین را تقویت کنند بازگشت سرمایه (ROI) زیرا آنها به علایق مخاطبان علاقه مند هستند و احساس شخصی تر بودن می کنند.
3. برچسب های متنی
در حالی که نمایش بیشتر و نشان دادن کمتر بازخورد مستقیمی به فیس بوک می دهند، برچسب های متنی Reels به کاربران می گویند که چرا محتوای خاصی را می بینند. به عنوان مثال، یک Reel ممکن است در فید آنها باشد زیرا یکی از دوستان آن را پسندیده است، یا از حسابی باشد که کاربر قبلاً با آن تعامل داشته است.
چرا برای بازاریابان مهم است:
برچسبهای متنی برای Reels (و همچنین سایر تغییراتی که فیسبوک ایجاد کرد) به عنوان راهی برای بازاریابان برای جمعآوری بینش بیشتر در مورد علایق مخاطبان فیسبوکشان عمل میکند.
با درک بهتر علایق کاربر، برندهایی که از فیس بوک Reels استفاده می کنند، می توانند محتوایی ایجاد کنند که به طور موثر با علایق کاربر هماهنگ باشد. با انجام این کار، برندها می توانند زمینه را برای تعاملات معنادارتر با کاربران فراهم کنند و به طور بالقوه نرخ تعامل و تبدیل را افزایش دهند.
رشد حضور اجتماعی خود با WebFX پیاده روی در پارک است.
“WebFX به شما اجازه می دهد تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را بدون استرس رشد دهید! آنها آگاه هستند و با نیازهای شرکت شما سازگار هستند!»
درباره خدمات رسانه های اجتماعی ما بیشتر بیاموزید

با WebFX، یک آژانس بازاریابی فیس بوک پیشرو در صنعت، شریک شوید
خیر استراتژی بازاریابی فیس بوک بدون استراتژی فیس بوک Reels کامل است. امروز با WebFX شریک شوید تا با یکی از استراتژیست های رسانه های اجتماعی ما همکاری کنید و شروع به برنامه ریزی استراتژی فیس بوک Reels کنید که توجه مخاطبان شما را جلب کند.با ما تماس بگیرید 888-601-5359، یا با WebFX به صورت آنلاین تماس بگیرید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات رسانه های اجتماعی ما.