یک قرارداد هوشمند NFT Minimalistic در Solidity On Ethereum را کد کنید: یک راهنمای راهنما

عکس پروفایل Laszlo Fazekas Hacker Noon

@thebojdaلازلو فاضکاس

توسعه دهنده فریلنسر ، فعال ENVIENTA ، وبلاگ نویس

NFT کلمه ای جدید / قدیمی از دنیای بلاکچین است. استاندارد NFT (EIP-721) در سال 2018 ایجاد شد ، اما پس از CrptoKitties این زمینه نسبتاً ساکت بود.

امروزه NFT ها دوباره مد شده اند و همه می خواهند از همه چیز NFT بسازند. شما می توانید هنرها یا توییت های خود یا هر چیزی را که می توانید در قالب NFT تصور کنید بفروشید. اما این چیز عرفانی NFT چیست؟

NFT مسئله بزرگی نیست. به عنوان نشانه های ERC20 (قابل سرهم بندی) ، NFT (نشانه های غیر قابل استفاده) نیز “پایگاه داده” های ساده در بلاکچین است.

در حالی که علامت قرارداد ERC20 موجودی آدرس های Ethereum را ذخیره می کند ، قرارداد NFT شناسه منحصر به فرد – انتساب آدرس Ethereum را ذخیره می کند. وقتی یک NFT را به خود ضرب می کنید ، قرارداد توکن شناسه رمز منحصر به فرد را به آدرس Ethereum شما اختصاص می دهد.

از نظر فنی این شناسه بی نظیر خود NFT است.

می توانید آن را بفروشید یا سایر NFT ها را خریداری کنید که تغییر نام شناسنامه است. فراداده را می توان به شناسه (توسط URI) اختصاص داد که نشان دهنده چیزی است که در پشت NFT قرار دارد (به عنوان مثال: یک تصویر ، یک توییت و غیره). همین. آسان است ، درست است؟ من گفتم ، NFT یک معامله بزرگ نیست …

اگرچه NFT چیز پیچیده ای نیست ، اما قرارداد NFT می تواند کاملاً پیچیده باشد. اگر نگاهی به پیاده سازی 0xcert بیندازید ، منطق پیچیده رمز و بسیاری از متغیرهای حالت داخلی را پیدا خواهید کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور