گوگل سومین بهروزرسانی الگوریتم بررسی محصول را در نتایج جستجو راهاندازی میکند که برگرفته از بهروزرسانیهای بررسی محصول معرفیشده در سال گذشته است.
اولین بهروزرسانی الگوریتم بررسی محصول، که برای پاداش دادن به محتوا با تحقیقات دست اول طراحی شده است، در آوریل 2021 فعال شد. دومین بهروزرسانی بررسی محصول در دسامبر دنبال شد.
بهروزرسانی امروز، تلاشهای Google را برای ارائه نظرات محصولات با کیفیت بالاتر در نتایج جستجو ادامه میدهد.
امروز ما جدیدترین بهروزرسانیهای بررسیهای محصول خود را راهاندازی میکنیم، که برای کمک به اطمینان از دریافت نظرات از سوی افرادی است که دانش تخصصی و تحقیقات دست اول درباره محصولات را نشان میدهند. بیشتر بدانید: https://t.co/GU9GwZ1FpV
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 23 مارس 2022
این یک داستان در حال توسعه است…
تصویر ویژه: Olivier Le Moal/Shutterstock