گوگل سومین بروزرسانی الگوریتم بررسی محصول را راه اندازی کرد

گوگل سومین به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول را در نتایج جستجو راه‌اندازی می‌کند که برگرفته از به‌روزرسانی‌های بررسی محصول معرفی‌شده در سال گذشته است.

اولین به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول، که برای پاداش دادن به محتوا با تحقیقات دست اول طراحی شده است، در آوریل 2021 فعال شد. دومین به‌روزرسانی بررسی محصول در دسامبر دنبال شد.

به‌روزرسانی امروز، تلاش‌های Google را برای ارائه نظرات محصولات با کیفیت بالاتر در نتایج جستجو ادامه می‌دهد.

این یک داستان در حال توسعه است…


تصویر ویژه: Olivier Le Moal/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور