گوگل تأیید می کند که یک به روز رسانی الگوریتم در پایان نوامبر در نتایج جستجوی محلی منتشر شد و در 8 دسامبر به پایان رسید.
این بهروزرسانی شامل «تعادل مجدد» عوامل رتبهبندی است که Google هنگام تولید نتایج جستجوی محلی در نظر میگیرد.
این به روز رسانی به طور رسمی به عنوان بهروزرسانی جستجوی محلی نوامبر 2021، اگرچه تغییرات احتمالاً تا هفته اول دسامبر احساس نمی شد.
بهروزرسانی جستجوی محلی نوامبر 2021 ما به پایان رسیده است. از 30 نوامبر آغاز شد و تا 8 دسامبر ادامه داشت. شامل تعادل مجدد عوامل مختلفی بود که ما در ایجاد نتایج جستجوی محلی در نظر می گیریم. راهنمایی های عمومی برای مشاغل همان چیزی است که در اینجا پوشش داده شده است: https://t.co/uyXFfmUEIR
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 16 دسامبر 2021
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
راهنمایی گوگل در رابطه با این به روز رسانی ادامه پیروی از بهترین شیوه های سئو محلی است که در توییت تعبیه شده در بالا پیوند داده شده است.
به خاطر داشته باشید که وزن هر عامل رتبه بندی که در راهنمای راهنمای گوگل ذکر شده است مجدداً متعادل شده است.
فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجوی محلی گوگل عبارتند از:
- ارتباط: نمایه کسب و کار محلی تا چه حد با آنچه که شخص در جستجوی آن است مطابقت دارد.
- فاصله: فاصله هر نتیجه جستجوی احتمالی با عبارت مکان مورد استفاده در جستجو چقدر است.
- برجستگی: یک تجارت چقدر شناخته شده است
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
گوگل هرگز جزئیات دقیقی در مورد وزن هر فاکتور رتبه بندی ارائه نمی دهد. بنابراین شاید بهترین راه برای پاسخ به این بهروزرسانی، ایجاد تعادل مجدد در تلاشهایتان باشد.
به عنوان مثال، اگر بیشتر روی بهینه سازی برای ارتباط با تقویت نمایه کسب و کار Google خود با اطلاعات، شاید اکنون زمان تمرکز بیشتر بر روی آن باشد برجستگی کسب و کار شما
نوامبر یک ماه پر حادثه در سئو بود، با تعدادی تغییر الگوریتم گوگل.
با این حال، تشخیص اینکه آیا به طور خاص تحت تأثیر بهروزرسانی جستجوی محلی نوامبر 2021 قرار گرفتهاید، نسبتاً آسان است.
بهروزرسانی جستجوی محلی تنها بر رتبهبندی نمایه کسبوکار Google شما در بسته محلی تأثیر میگذارد.
اگر رتبهبندی نمایه کسبوکار شما بدون تغییر است، به احتمال زیاد تحت تأثیر این بهروزرسانی قرار نگرفتهاید.
تصویر ویژه: TonelsonProductions/Shutterstock