بانک اطلاعات مراکز داده را در تگزاس و جورجیا گسترش می دهد

اپراتور مرکز داده آمریکایی DataBank قرار است حضور خود را در این کشور گسترش دهد دالاس/فورت ورث مترو و آتلانتا

تاسیسات ATL3 این شرکت در وست اند تاریخی آتلانتا 22000 فوت فضای سفید و 4.5 مگاوات ظرفیت برق اضافه خواهد کرد. در همین حال آن DFW3 مرکز داده در پلانو، تگزاس، 22000 فوت مربع دیگر اضافه خواهد کرد 3مگاوات

این شرکت به نقل از تحقیقات اخیر CBRE نشان داد که آتلانتا سومین بازار فعال در ایالات متحده برای اجاره فضای هم‌اکنون است. به گفته متخصص املاک تجاری، آتلانتا در نیمه اول سال 2021 شاهد 15 مگاوات جذب خالص بود که 92.3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت که عمدتاً ناشی از مقدار قابل توجهی از عرضه جدید است.

مترو DFW کندتر رشد می کرد: این مترو هنوز هم جزو 10 بازار برتر است، اما در نیمه اول سال فقط 3.7 مگاوات جذب داشت.

CBRE خاطرنشان کرد که از کل ساخت و ساز مرکز داده که در پایان سه ماهه دوم در دست اجرا بود، در 17 بازار ایالات متحده که توسط این شرکت ردیابی می شد، 317 مگاوات یا 60 درصد از پیش اجاره شده بود.

تجارت خوب است

بانک اطلاعات بیش از 60 مرکز داده را اداره می کند و اکثر آنها در ایالات متحده واقع شده اند. استثناها شامل یک مرکز داده در بریتانیا و پنج مرکز در فرانسه است – که این شرکت با خرید zColo، تجارت هم‌مکانی Zayo Communications، در اوایل امسال به دست آورد.

ATL3 DataBank در آتلانتا در حال حاضر حدود 50000 فوت مربع فضای سفید ارائه می دهد. این گسترش شرکت را قادر می سازد تا به صنعت فناوری آتلانتا که بیش از 12 درصد از اقتصاد شهر را تشکیل می دهد، خدمات بهتری ارائه دهد.

تونی کوری، معاون ساخت و ساز در DataBank می گوید: «دلیلی وجود دارد که برخی افراد آتلانتا را دره سیلیکون جنوب می نامند.

زمانی که آتلانتا به عنوان یک بازار ثانویه در نظر گرفته می‌شد، ما در آتلانتا سرمایه‌گذاری کردیم، اما اکنون از آن بیشتر شده است. این یک بازار مرکز داده برتر است و ما دوست داریم در وسط آن باشیم. ما مفتخریم که بخشی از رشد کسب‌وکار شهر بوده‌ایم و با این گسترش جدید می‌توانیم به سوق دادن جامعه فناوری آتلانتا به سمت آینده‌ای جدید و هیجان‌انگیز کمک کنیم.»

در همین حال، پردیس در پلانو، نزدیک پارک میراث، برای چهارمین بار توسعه خواهد یافت. تیاو تسهیلات – که به یک خانه برای داده ها خدمت می کندبank’s پلتفرم ابری دارای گواهی FedRAMPاضافه خواهد کرد 22000 فوت مربع در دیتا هال 5 و 6.

قوری «با ادامه رشد قابلیت‌های خود در منطقه تجاری متمرکز بر فناوری دالاس، می‌توانیم به تقاضای رو به رشد مراکز داده در کلاس سازمانی بیشتری پایبند باشیم.» گفت.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور