گروه های فیس بوک می توانند کارشناسان موضوع را تعیین کنند

در به روزرسانی گروه های فیس بوک ، مدیران اکنون می توانند به اعضای آگاه نقش متخصص موضوع را اختصاص دهند.

هنگامی که به عنوان یک متخصص تعیین می شود ، افراد از سایر اعضای در بحث های گروهی متمایز می شوند

این اجازه می دهد تا آنها به راحتی به عنوان افرادی که اطلاعات زیادی در مورد موضوع گروه دارند و سابقه اشتراک این دانش با دیگران را دارند ، شناخته شوند.

“بیش از 70 میلیون مدیر و ناظران گروه های فعال فیس بوک را در سراسر جهان اداره می کنند. بسیاری از این گروه ها متخصصان موضوعی هستند که دوست دارند دانش خود را به اشتراک بگذارند ، از مربیان تناسب اندام گرفته تا کارگران بسیار ماهر.

اکنون ، کمک به متخصصان در گروه های برجسته و ارائه روش هایی برای تعامل با جوامع خود ، از همیشه آسان تر است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی تعیین عضو گروه به عنوان یک متخصص ، و آنچه که آنها پس از پذیرفتن نقش قادر به انجام آن هستند ، آورده شده است.

متخصص گروه فیس بوک چیست؟

سرپرستان گروه فیس بوک اکنون توانایی دارند اعضای دیگر را با نقش جدید “گروه متخصص” توانمند کنند.

پس از پذیرش این نقش ، کارشناسان گروه نشان دیگری را در کنار نام خود دریافت می کنند تا اعضای گروه بتوانند نظرات و پست های خود را آسان تر کنند.

در اینجا مثالی از نشان نشان داده می شود وقتی متخصص گروه پستی را منتشر می کند:

نشان کارشناس گروه فیس بوک

علاوه بر این ، کارشناسان گروه می توانند برای میزبانی پرسش و پاسخ ، با مدیران همکاری کنند ، دیدگاه های مربوط به یک موضوع را به اشتراک بگذارند و به س toالات پاسخ دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فیس بوک روش های زیر را برای تعامل متخصصان گروه با سایر اعضای جامعه ارائه می دهد:

  • پاسخ به سوالات: وقتی افراد در گروه خود پستی بنویسند که به نظر می رسد سوالی باشد ، پست به طور خودکار به قالبی ارتقا می یابد که دیگران را به اشتراک بینش خود ترغیب می کند.
  • اتاق های صوتی زنده: این تابستان که به گروه های فیس بوک وارد می شویم ، مکالمه های زنده فقط صوتی راهی کم فشار را برای کارشناسان موضوع و جوامع فراهم می کنند تا از یکدیگر ایده بگیرند و الهام بگیرند.
  • میزبان پرسش و پاسخ: جلسات پرسش و پاسخ را در زمان واقعی در قالب متن محور هدایت کنید. س questionsالات پاسخ داده شده در یک پشته تعاملی و دارای قابلیت کش رفتن نمایش داده می شوند ، در حالی که همه س questionsالات را می توان در بخش نظرات س Qال مشاهده کرد.

یکی دیگر از کارشناسان گروه perk دریافت امکان ارسال دعوتنامه به صورت خودکار است. این به آنها امکان می دهد از دنبال کنندگان صفحه ای که اخیراً نامزد شده اند دعوت کنند تا به گروه هایی که با آنها درگیر هستند ، بپیوندند.

چگونه می توان عضو خود را به عنوان کارشناس گروه تعیین کرد؟

برای تبدیل شدن به یک عضو یک متخصص گروه فیس بوک ، این مراحل را دنبال کنید:

  • به لیست اعضا بروید و فردی را با نام خود جستجو کنید.
  • “Make group Expert” را از فهرست عضو انتخاب کنید.
  • صبر کنید تا عضو نقش را بپذیرد یا رد کند.

متناوباً ، مدیران می توانند از منوی پست یک عضو ، کسی را به یک متخصص تبدیل کنند. توجه داشته باشید که این نقش در هر زمان قابل لغو است.

فیس بوک در حال حاضر در حال اجرای آزمایشی است که از مردم می خواهد در مورد تناسب اندام و بازی در مورد موضوعاتی آگاهی داشته باشند.

گروه های فیس بوک می توانند کارشناسان موضوع را تعیین کنند

مدیرانی که گروه های مرتبط با تناسب اندام و بازی را اجرا می کنند می توانند در آن عناوین جستجو کنند تا افراد با دانش را بیابند و برای آنها دعوت نامه های عضویت در گروه ارسال کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هیچ صحبتی درباره اینکه این قابلیت به سایر موضوعات نیز گسترش می یابد وجود ندارد. این احتمالاً به بازخورد این تست اولیه بستگی دارد.

منبع: اتاق خبر فیس بوک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور