وقتی مرکز توجه افراد باشد ، امکانات بی نهایت برای مراکز داده است

مراکز داده در قلب راه حل های قرن بیست ویکم برای چالش های پیش روی جوامع ما قرار دارند. افراد در سراسر جهان برای کمک به آنها در یادگیری مهارت های جدید ، برقراری ارتباط با دوستان و خانواده و راه اندازی مشاغل ، به محصولات و خدماتی که مراکز داده ما بصورت شبانه روزی ارائه می دهند ، اعتماد می کنند. عمیق تر از آن ، مراکز داده ما بخشی جدایی ناپذیر از ساختار جوامعی هستند که در آن واقع شده اند. این در مورد 23 مرکز داده گوگل در سراسر جهان ، از آیووا تا ایرلند صدق می کند.

من به عنوان مدیر برنامه جهانی توسعه نیروی کار Google Data Center ، افتخار می کنم که نماینده این شرکت در میان ذینفعان از همه زمینه ها هستم. وقتی “Data Centers 101” را به مخاطبان ارائه می دهم ، آنها اغلب از این واقعیت که اینترنت در واقع در مکان های فیزیکی زندگی می کند ، بسیار متعجب می شوند. اما آنچه واقعاً آنها را به خود جلب می کند ، انبوهی از روشهایی است که مراکز داده ما در گرفتن موضوعات مقطعی با جوامع ما کمک می کنند.

[learn more about Google data centers, including our workforce, in our podcast Where the Internet Lives]

همانطور که جهان به آرامی از یک همه گیری تاریخی خارج می شود ، اعضای جامعه ما همچنان با چالش هایی روبرو هستند که آنها را از دستیابی به پتانسیل کامل باز می دارد. به همین دلیل ، بیش از هر زمان دیگری ، Google متمرکز بر گوش دادن به نیازهای انجمن های مرکز داده ما و کار با آنها برای شناسایی راه حل ها است.

این راه حل ها در جوامع شهری و روستایی به طور یکسان شامل می شود باریک شدن شکاف دیجیتال ، ساختمان تنوع ، عدالت و گنجاندن در کار Google ، راه را به سمت یک هدایت می کند آینده بدون کربن، مشارکت با HBCU و سازمانهایی مانند انجمن سیاه پوستان آمریکا در انرژی، و برقراری ارتباط جوانان ، پیشکسوتان ، صاحبان مشاغل و مربیان منابعی مانند آموزش ها و ابزارهایی که می توانند به رشد آنها کمک کنند.

این نوع تأثیرگذاری به همین دلیل است که من می خواستم تقریباً دو دهه تجربه توسعه نیروی کار خود را به Google بیاورم. علاوه بر این ، من از ذهنیت و باور مردم متمرکز به “هنر ممکن” که تیم ما هر روز به کار می گیرد ، هیجان زده ام. از آنجا که پشت همه رک های سرورهای قدرتمند و کابل های شبکه پرسرعت ، مراکز داده ما توسط افراد واقعی اداره می شوند. افرادی که نه تنها ستون فقرات کارهای ما را تشکیل می دهند ، بلکه به ما الهام می دهند تا برای ارتفاعات بیشتر تلاش کنیم.

صنعت مرکز داده در ایجاد آینده بهتر برای همه نقش دارد. وقتی می خواهیم خط لوله استعدادیابی مورد نیاز خود را برای مشاغل مرکز داده مورد نیاز قرار دهیم ، چگونه می توان عدالت و عدالت را در ذهن داشت؟ چگونه می توانیم ضمن تأمین تقاضای زیاد ، از پایداری خود اطمینان حاصل کنیم؟ چگونه می توانیم تعامل خود را با جوامعی که تحت تأثیر همه گیری ، تغییرات آب و هوایی و دیگر بی عدالتی های سیستمی تحت تأثیر قرار گرفته اند ، ادامه دهیم؟

تیم جهانی توسعه نیروی کار Google Data Centers با ورود به جوامع روستایی و شهری که ما در آن فعالیت می کنیم و گفتگو با جوانان ، دانشجویان و شرکای جامعه ، بر روی مصالح زدایی از مشاغل صنعت متمرکز شده است. ما در حال حمایت از گروه های کم نماینده در ائتلاف ها و سازمان های صنعتی هستیم که بخشی از آنها هستیم. ما در حال ایجاد فرصت های ایجاد مهارت و دانش مانند اردوگاه های کدگذاری ، سایه انداختن شغل و برنامه هایی برای زنان جوان در زمینه های STEM هستیم. و این پاییز ، موسسه Uptime، با همکاری Google و دیگر رهبران صنعت ، یک تعاملی را راه اندازی می کند مسیر شغلی وب سایتی که طبقه بندی صدها شغل و نقش مختلف در مراکز داده و انواع مهارت ها و حداقل شرایط تحصیلات برای هر یک را فراهم می کند.

آنچه مرا امیدوار می کند این است که می دانم صنعت مرکز داده می تواند نقشی حیاتی در تقویت همه جوامع و پذیرفتن چالش های جهانی با هم داشته باشد. و تیم ما در Google پیشگام است با تمرکز بر توانمند سازی مردم در جوامع ما ، به طوری که آنها بتوانند به تمام پتانسیل خود برسند. ما به عنوان یک صنعت ، فرصت بی نظیری برای ایجاد تغییر داریم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور