آیا آینده ای برای ارزهای رمزپایه بدون ویژگی های حفظ حریم خصوصی وجود دارد؟

تصویر
عکس پروفایل alex Hacker Noon

اکثریت قریب به اتفاق دارایی های رمزنگاری از هیچگونه ویژگی حریم خصوصی پیش فرض برخوردار نیستند ، و این سوال را ایجاد می کند که این روش چقدر قابل اجرا است. هر کس در صنعت مالی می تواند از راه حل های حفظ حریم خصوصی بهره مند شود و ارزهای رمزپایه نیز نباید از این قاعده مستثنی باشند.

چرا حریم خصوصی در امور مالی مورد نیاز است

طی چند سال گذشته تقاضای بیشتری برای حریم خصوصی مالی وجود داشته است. ابتکاراتی مانند PrivacyRightsNow این نکته را کاملاً نشان می دهد. هدف این است که مصرف کنندگان به جای حفظ قدرتمند کردن م institutionsسسات مالی و دولت ها ، به درجه بالاتری از حریم خصوصی دست یابند. دلایل بسیار خوبی وجود دارد که دلیل آن حریم خصوصی مالی است و باید ، از لحاظ تئوری ، یک حق اساسی برای همه انسانها باشد.

اولین مسئله قابل توجه در سیستم فعلی از طریق بازاریاب های تلفنی است. به نظر می رسد ایمیل های ناخواسته در مورد وام ، پس انداز و سایر خدمات مالی کافی نیستند ، تماس های بازاریاب از راه دور مشکلات را بیشتر با مشکل ساز می کند. این که آیا بانک ها و شرکت های تابعه آنها این اطلاعات را به شرکت های بازاریابی تلفنی می فروشند ، همیشه یک بازی حدس زدن است. با این حال ، مواردی از موسسات مالی و شرکت های وابسته به آنها با داده های مالی مشتریان با بازاریابان از راه دور برای پرداخت هزینه به اشتراک گذاشته شده است.

مسئله دوم تهدید فزاینده سرقت و پیگیری هویت است. همانطور که جزئیات مالی مصرف کنندگان در معرض …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور