چگونه می توان از تحول دیجیتال به عنوان یک بانک سرمایه متوسط ​​استفاده کرد

در بخش بانکی ، تحول دیجیتالی در یکی از رقابتی ترین بازارها مدتهاست به پایان رسیده است. علی رغم 30 درصد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده ، بانک های سرمایه متوسط ​​اغلب هنگام درخواست سرمایه از بانک های سرمایه گذاری بزرگتر و دیگر موسسات مالی نادیده گرفته می شوند. شکاف بزرگ در اندازه و درآمد آنها به این معناست که بانک های متوسط ​​مبالغ قابل ملاحظه ای در فناوری سرمایه گذاری می کنند. با وجود پیشنهادات منحصر به فرد فروش ، آنها باید بفهمند چگونه از بودجه و منابع محدود بیشترین استفاده را ببرند و تقاضای روزافزون برای راه حل های کاربردی بانکداری دیجیتال را برآورده کنند.

تصویر
آندری کوپتلوف عکس پروفایل هکر ظهر

آندری کوپتلوف

آندری کوپتلوف ، ناظر فناوری در Itransition است.

در بخش بانکی ، تحول دیجیتالی مدتهاست به تأخیر افتاده است. این همه گیری است که باعث افزایش سریع تقاضای مشتریان برای کانال های دیجیتالی شد و به طور موثر رهبران تجاری را مجبور کرد تا ابتکارات دیجیتالی خود را سریع تر کنند. خدمات مبتنی بر ابر ، توسعه برنامه بانکداری تلفن همراه ، توزیع چند کاناله ، ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته ML و تعداد بیشماری دیگر از روندهای تکنولوژیکی برای ماندن در یکی از رقابتی ترین بازارها حیاتی شده اند.

صرف نظر از اندازه آنها ، هر دو بانک سرمایه متوسط ​​و غول های صنعت استراتژی های سرمایه گذاری مشابهی دارند و حداکثر 10 درصد از درآمد خود را به پذیرش فناوری و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور