چگونه فرهنگ شرکت از راه دور خود را حفظ کنیم

عکس پروفایل نویسنده

@آب شیرینالکس استروب

الکس مدیر CMO در Density است که در آن بر سازمان های بازاریابی و تولید نظارت دارد.

گپ های خنک کننده با آب ، جلسات همه جانبه ، ناهار و یادگیری و اوقات خوش بعد از کار اغلب می تواند به فرهنگ سالم شرکت کمک کند. اما هیچ کس واقعاً نمی داند که دفاتر ما چه زمانی به حالت عادی برمی گردند.

تغییر کار به محل کار و تماس های زوم باعث شده است که شرکت ها نتوانند حس انسجام اداری را تقویت کرده و فعالیت های تیم سازی را برای کارمندان خود پرورش دهند. اگرچه بازآفرینی جنبه های بین فردی محیط کار دشوار است ، اما روش هایی برای حفظ فرهنگ اداری منحصر به فرد و لذت بخش از راه دور وجود دارد.

معاشرت را ارتقا دهید

روزهای گشت و گذار در دفتر و گفتگو با مردم مکث است. به همین ترتیب ، افراد درونگرا ممکن است برداشتن گام فعالانه برای تعیین یک پاتوق مجازی دوستانه یا تماس با یک همکار فقط برای رسیدن به این مشکل را داشته باشند. به علاوه ، بسیاری از مراودات اداری در گذر اتفاق می افتد شما نمی توانید برنامه “گاه به گاه” را تنظیم کنید. شرکت ها باید به این پویایی جدید توجه داشته و تلاش کنند فضاهای اجتماعی ایجاد کنند که کارمندان بتوانند به راحتی از شرکت یکدیگر لذت ببرند و اوراق قرضه خود را حفظ کنند.

تیم اجرایی ما در Density یک جلسه داوطلبانه هفتگی به نام “از راه دور” در نظر گرفته است که همه و همه کارمندان می توانند آن را امضا کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور