ویژگی های اجتماعی: راز اتصال فاصله بین برنامه ها و کاربران

عکس پروفایل نویسنده

@رفاقترفاقت

با ویژگی های اجتماعی پلاگین و بازی با پشتیبانی Amity ، تعامل و حفظ کاربر را در برنامه خود تقویت کنید.

خواه راه حلی باشد که آنها به دنبال آن بودند و هم حواس پرتی مورد نیاز آنها ، برنامه ها نیازهای کاربرانشان را برآورده می کنند ، از این رو بارگیری ها انجام می شود.

با این حال ، چه اتفاقی می افتد که کاربران قبلاً به هدف خود رسیده اند؟ طبق گزارشی که توسط استاتیستا منتشر شده است ، فقط 32٪ از کاربران پس از بارگیری برنامه ، به برنامه 11X یا بیشتر مراجعه می کنند. علاوه بر این ، 25٪ از کاربران پس از یک بار استفاده از برنامه ، آن را رها می کنند.

با وجود بازار رقابتی برنامه ها و تلاش برای جذب مشتری ، توسعه دهندگان برنامه چگونه می توانند اطمینان حاصل کنند که کاربران خود را برای مدت طولانی تری نگه می دارند؟

ایجاد یک برنامه ابتکاری فراتر از فقط رابط کاربری است. در حالی که می توانید برنامه هایی با گرافیک چشمگیر و رابط کاربری روان بسازید ، توسعه دهندگان همچنین باید ویژگی های دیگری را که نیازهای مصرف کننده را برآورده می کنند در نظر بگیرند تا کاربران را برای مراجعه بیشتر ترغیب کنند.

پاسخ ممکن است فقط ادغام ویژگی های اجتماعی در برنامه شما باشد.

به عنوان کاربر بیایید ، به عنوان یک انجمن بمانید

از آنجا که برنامه ها روش های بیشتری را برای اطمینان از حفظ کاربر بررسی می کنند ، بررسی سایر راه حل های بالقوه برای طولانی تر نگه داشتن کاربران و ایجاد یک جامعه درون برنامه ای بسیار مهم است.

به عنوان مثال وضعیت فعلی را در نظر بگیرید. ظهور COVID-19 مردم بیشتری را هوس کرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور