چه چیزی در Google News جدید است

با نزدیک شدن به بیستمین سالگرد Google News، گوگل هفته گذشته نسخه جدیدی از Google News را راه اندازی کرد. بری آدامز، را متخصص سئوی اخبار، در این پست ظاهر جدید Google News را روشن می کند. تغییرات دقیق چیست و چه معنایی برای ناشران، خوانندگان و سئو دارد؟ به عنوان یک امتیاز، نکاتی برای افزایش شانس خود برای ورود به Google News دریافت خواهید کرد!

ما همچنین در این مورد و موارد دیگر با بری در وبینار اخبار سئو روز سه شنبه صحبت کردیم. دوباره آن را تماشا کنید یا در آن ثبت نام کنید وبینار بعدی با آریج ابوعلی!

چه چیزی در Google News تغییر کرد؟

Google News ظاهر جدیدی پیدا کرده است. یا به طور خاص، news.google.com طراحی جدیدی دارد. گوگل این تغییر را به شکل زیر توضیح داد:

ظاهر جدید ما برای Google News در دسکتاپ از بازخوردی که از خوانندگان دریافت کردیم الهام گرفته شده است. ما با آوردن داستان‌های برتر، اخبار محلی و انتخاب‌های شخصی‌شده برای شما در بالای صفحه، اطلاع از مهم‌ترین اخبار را برای شما آسان‌تر کرده‌ایم.

برند Bender & Olivia Ma – Google

صفحه اصلی Google News بازطراحی شده اکنون در دسکتاپ به این شکل است:

طراحی به روز Google News

بیایید به‌طور کوتاه سه جنبه‌ای را که گوگل به آن اشاره کرد برجسته کنیم: داستان‌های برتر، اخبار محلی، و انتخاب‌های شخصی‌شده.

داستان های برتر

داستان های برتر مهم ترین اخبار آن لحظه را ارائه دهید. با طراحی فعلی، آنها در بالای صفحه اصلی Google News روی دسکتاپ ظاهر می شوند. به طور معمول، آنها سرفصل های خبرگزاری های اصلی را نشان می دهند. یکی از این مقالات برجسته ترین است. در زیر آن مقاله، می‌توانید دو گزینه (معمولاً از ناشران بزرگ) را مشاهده کنید.

Top Stories یک مرور کلی از مهم ترین داستان هایی است که توسط رسانه های مختلف ارائه شده است

خوب است بدانید: وقتی Google تشخیص می‌دهد که شخصی یک عبارت جستجوی اخبار محور را در نوار جستجوی خود تایپ کرده است، می‌تواند نشان دهد داستان های برتر در نتایج جستجوی معمول روی دسکتاپ یا تلفن همراه در طراحی کارت مانند.

جستجوی یک خبر در گوگل

اخبار محلی

در بالا سمت راست، اکنون خود را پیدا خواهید کرد اخبار محلی. گوگل می گوید که این انتخاب را به دلیل بازخورد مشتریان در اینجا اضافه کرده است. این شامل داستان های اصلی اخبار مناطقی است که در آن قرار دارید یا به آنها علاقه دارید. می توانید مکان هایی را که می خواهید دنبال کنید را با دکمه مدیریت در برگه محلی تنظیم کنید. برای اخبار محلی برای درست کار کردن، باید وارد حساب Google خود شوید. در غیر این صورت کلی تر به شما نشان می دهد برای شما انتخاب می کند به جای اخبار محلی

می توانید چندین مکان را برای ردیابی اخبار محلی تنظیم کنید

انتخاب های شخصی شده

در نهایت، Google News به شما امکان می‌دهد دسته‌های خبری را که می‌خواهید پیگیری کنید، انتخاب و سازماندهی کنید. دسته های بزرگی مانند تجارت، فناوری و سرگرمی را ارائه می دهد. اگر بر روی دکمه سفارشی سازی در کنار کلیک کنید موضوعات شما، می توانید موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس گوگل سه داستان اصلی آن دسته را به شما نشان می دهد. همچنین می‌توانید ترتیب موضوعات را تغییر دهید، بنابراین مهم‌ترین موضوعات برای شما در بالای صفحه قرار دارند.

برای دریافت اخبار شخصی می توانید موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کنید

به‌علاوه، Google News ویژگی‌های راستی‌آزمایی و روش‌های بیشتری را برای اطلاع از ارائه‌دهنده آیتم خبری بهبود داده است. در مورد این نتیجه. بنابراین این تغییرات چه نوع تأثیراتی خواهد داشت؟ آیا این فقط یک ظاهر جدید است یا بیشتر به دنبال دارد؟ و چه معنایی برای ناشران دارد؟

این طراحی مجدد چه معنایی برای سئوی اخبار دارد؟

ما از بری آدامز، کارشناس سئوی اخبار از Polemic Digital درباره تجربیاتش در طراحی مجدد news.google.com پرسیدیم:

من کاملاً طراحی جدید Google News را دوست دارم. تاکید بیشتری بر اخبار محلی و فیدهای خبری سفارشی شده است. طراحی قدیمی کمی بد بو بود، اما در نهایت به آن عادت کردید. به خصوص مدرن نیست، بنابراین نیاز به به روز رسانی داشت. همچنین خواندن اخبار از نشریات منطقه ای که ما در آن زندگی می کنیم کمی دردسرساز بود. بنابراین، با طراحی مجدد، گوگل با موفقیت توانسته آن را در مرکز قرار دهد، بنابراین کار خوبی در این زمینه انجام شده است.”

سئوی اخبار بیشتر از news.google.com است

با این حال، اکثر افرادی که با اخبار در اکوسیستم گوگل درگیر هستند، هرگز به زیر دامنه news.google.com نمی روند. اکثر مردم برای یافتن اخبار خود از جستجوی منظم استفاده می کنند. اگر به تجزیه و تحلیل هر نشریه خبری خاص نگاه کنید، متوجه خواهید شد که فقط کسری از کلیک ها از دامنه news.google.com می آید. اگر کمی دقیق‌تر نگاه کنید، می‌بینید که تعداد زیادی کلیک از نتایج جستجوی معمولی ناشی می‌شود. نه برگه News در Google، نه دامنه news.google.com، بلکه کادر Stories برتر و نتایج غنی از اخبار مرتبط.»

آخرین آماری که در این مورد خواندم این است که بین 10 تا 12 درصد از همه جستجوهای گوگل یک جعبه خبری به شکلی دارند. و اینجاست که اکثر ناشران اخبار، بخش عمده ای از ترافیک ارگانیک خود را از گوگل دریافت می کنند. بنابراین، در حالی که طراحی مجدد و ویژگی‌های جدید خوب هستند، بیشتر کارهای سئوی اخبار همچنان در تلاش برای جذب ناشران به جعبه‌های داستان برتر است.

بنابراین، چگونه می توان به آنجا رسید؟

برای اینکه سئوی اخبار کار کند، باید آن را جدی بگیرید. ناشر خبر باشید برای رتبه بندی در Google News، به یک وب سایت جداگانه با محتوای تجاری بسیار کم نیاز دارید. چیزی جز محتوای خبرساز منتشر نکنید و مطالب زیادی منتشر کنید – به طور مداوم. روزنامه نگاران را وادار به نوشتن داستان کنید. این کار را به‌طور مداوم در یک وب‌سایت بسیار بهینه‌شده انجام دهید، تا حدود دو سال بعد نتایج را مشاهده خواهید کرد. بله، سئوی اخبار کار سختی است.»

شروع بهینه سازی برای Google News!

آیا وب سایت خبری دارید؟ مطمئن شوید که گوگل مقالات خبری شما را با استفاده از افزونه Yoast News SEO for WordPress دریافت می کند!

نکات سئو اخبار

بنابراین چگونه برای Google News بهینه سازی کنیم؟ همانطور که بری می‌گوید، جدای از ایجاد تعداد زیادی محتوای خبری که توسط روزنامه‌نگاران نوشته شده است، در اینجا چند نکته مشخص برای افزایش شانس شما برای ورود به Google News وجود دارد.

مرکز انتشارات گوگل و دستورالعمل های خبری

برای مدیریت حضور خود در Google News باید حساب Google Publisher Center خود را پیکربندی کنید. اما ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که از دستورالعمل‌های عمومی وبمستر Google و خط‌مشی‌های خاص Google News پیروی می‌کنید. در این دستورالعمل ها، چندین الزام فنی و دستورالعمل های کیفیت وجود دارد. اکثر این موارد با استفاده از وردپرس برآورده می شوند. با فرض اینکه از یک تم استاندارد استفاده می کنید، باید به چند نکته توجه کنید.

الزامات فنی

  • نقشه سایت Google News; نقشه سایت اخبار گوگل طبق اسناد گوگل “لازم نیست، اما توصیه می شود”. به طور مفید، افزونه News SEO ما به طور خودکار این را برای شما ایجاد می کند.
  • بهینه شده است فرمت های خوراک؛ Google محتوای خبری را از قالب‌های فید (مانند RSS/Atom) هضم می‌کند، بنابراین افزونه News SEO ما، ساختار و قالب‌بندی فیدهایی را که وردپرس قبلاً تولید می‌کند، انجام می‌دهد.

الزامات ویراستاری و کیفیت

همچنین به چند چیز دیگر نیاز دارید تا شانس خود را برای ورود سایت خود به Google News افزایش دهید. بیشتر آن بر این متمرکز است که نشان دهد شما یک ناشر واقعی هستید و با روزنامه نگاران واقعی کار می کنید:

  • یک صفحه تماس فهرست کردن اطلاعات تماس مانند آدرس، شماره تلفن و یا آدرس ایمیل شما. فقط یک فرم تماس این کار را نمی کند. گوگل می‌خواهد مطمئن شود که شما یک سازمان خبری قانونی هستید، مطمئن شوید که سایت شما شما را چنین نشان می‌دهد.
  • صفحه ای که تمام اعضای تحریریه شما را فهرست می کند. احتمالاً عاقلانه است که این فهرستی از نمایه‌های نویسنده باشد و مطمئن شوید که نمایه‌های نویسنده شما غنی هستند.
  • تصاویر مناسب: وقتی تصمیم می گیرید از کدام تصویر برای مقاله شما استفاده کند، گوگل تگ های تصویر schema.org و og:image برچسب هایی که افزونه اصلی Yoast SEO ما به طور خودکار ایجاد می کند.
  • استفاده کنید NewsArticle و Author طرحواره: استفاده صحیح از داده های ساختاریافته برای محتوای خبری به Google کمک می کند تا موضوعات شما و روزنامه نگارانی که مقاله ها را نوشته اند، بهتر درک کند.

نتیجه گیری

سئوی خبری یک حیوان متفاوت از سئوی معمولی است. ورود به داستان های برتر به عنوان یک ناشر جدید سخت است و ممکن است لازم باشد سال ها سخت تلاش کنید تا Google حتی شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد بشناسد. سایت شما باید از نظر فنی مناسب باشد و گوگل باید بتواند به سرعت محتوای شما را بخزد. باید درست استفاده کنید NewsArticle داده های ساختاری و محتوای خبری با کیفیت بالا و اصلی منتشر کنید. خوشبختانه، ما یک افزونه وردپرس News SEO برای Yoast SEO داریم که از مسائل فنی سئوی اخبار مراقبت می کند تا بتوانید روی انتشار آن محتوای خارق العاده تمرکز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور