چه چیزی در مورد Blockchain است که Normies را اغوا می کند: تجزیه و تحلیل از طریق لنز TON رایگان

No_name_c3po عکس نمایه هکر ظهر

امروزه بسیاری از افراد بلاکچین را با ارزهای رمزپایه ، به ویژه با بیت کوین مرتبط می دانند. اکثر مردم حتی نمی دانند بلاکچین چیزی فراتر از ارزهای رمزپایه است. جامعه هنوز از نظر ذهنی آماده تغییرات جهانی آنلاین ، به ویژه برای پذیرش گسترده بلاکچین و استفاده از ارزهای رمزپایه نیست.

امروزه بلاکچین و ارزهای رمزپایه توسط اکثر مردم به عنوان چیزی پیچیده تصور می شوند. بر این اساس ، برای افزایش بلاکچین و ارزهای رمزپایه ، تسهیل پذیرش آنها توسط افراد عادی ضروری است. ملموس ساختن بلاکچین برای یک فرد عادی به جذب میلیون ها نفر کمک می کند.

اکنون علاقه به بلاکچین به لطف امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بسیار افزایش یافته است.

توجه زیادی به آنها جلب شده است. DeFi سیستمی از برنامه های کاربردی یا خدمات مالی مستقل است که توسط کسی کنترل نمی شود. مالیات غیرمتمرکز نسبت به مالیات متمرکز سنتی مزایای استفاده کنندگان را بیشتر نشان می دهد. در کنار DeFi ، فضای تجارت NFT اکنون بسیار محبوب شده است. توکن های غیرقابل سرقت ، نشانه های رمزنگاری هستند که هرکدام در دنیای دیجیتال بی نظیر هستند. هیاهوی اطراف NFT در سال 2017 از هیاهوی اطراف بیت کوین فراتر رفته است. اکنون ، در مورد این نشانه های پرطرفدار ، حتی در رسانه های عادی نیز صحبت می شود. محبوبیت NFT ها را می توان با محبوبیت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور