چرا مراکز بهداشتی به وب سایت های حرفه ای نیاز دارند

عکس پروفایل نویسنده

@آن-کامویلاآن کامویلا

من یک متخصص بازاریابی محتوا هستم و علاقه زیادی به کمک به مارک ها در رسیدن به اهداف خود دارم.

مراکز پزشکی ، بیمارستان ها ، مراکز مراقبت از دندان و متخصصان در عمل خصوصی علیرغم اینکه دارای تخصص های مختلفی هستند ، مشترکات مشترکی دارند – آنها سازمان هایی هستند که به دنبال موفقیت هستند.

بررسی اخیر انجام شده توسط Evolve Digital Labs نشان داد که 49 درصد بیمارستان های برتر فاقد سایت پاسخگو هستند، از هر پنج مرکز بهداشتی درمانی فقط یک مورد برای قرار ملاقات بیمار قبل از ثبت نام ارائه می شود و 67 درصد از مراکز درمانی نمی توانند اطلاعات مراقبت های بعدی و توانبخشی را ارائه دهند.

اکثر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هنوز فکر می کنند که حضور آنلاین برای مراکز درمانی یا اقدامات پزشکی آنها ضروری نیست. با این حال ، داشتن یک وب سایت عالی چیزی بیش از آگاهی از برند و هدایت محصولات شماست. یک وب سایت آموزنده و کاربردی یکی از ملفه های مهم خدمات درمانی است که شما ارائه می دهید.

به عنوان مثال ، آموزش بیمار ترس را کاهش می دهد ، انتظارات درستی را تنظیم می کند و ورود و خروج بدون درز را تسهیل می کند. در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که شما باید یک شرکت معتبر طراحی وب برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای مراکز بهداشتی خود تهیه کنید.

مارک معتبر بهداشتی و درمانی مشهور

هدف اصلی مارک تجاری ایجاد یک تصویر هماهنگ است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور