چرا باید در سال 2021 از AngularJS به Angular مهاجرت کنید

عکس پروفایل ModLogix Hacker Noon

@legacyhunterModLogix

ما سیستم های منسوخ شده را ارتقا می دهیم تا ارزش تجاری آنها را افزایش دهیم. به ما در modlogix.com مراجعه کنید

AngularJS به Angular مهاجرت به دلیل نزدیک شدن به مسئله مهمی تبدیل شده است پایان پشتیبانی AngularJS در سال 2021. مشاغل به دلیل نزدیک شدن به عدم بروزرسانی و تحریک در جهت مهاجرت به آنگولار نگران شده اند. اگرچه تصمیم گوگل برای قطع پشتیبانی از AngularJS تنها دلیل تغییر جهت ما به چارچوب جدید نیست.

AngularJS یک چارچوب جاوا اسکریپت است که در سال 2009 ایجاد شد و در سال 2012 توسط گوگل راه اندازی شد. به منظور کوتاه کردن روند توسعه و همچنین ساده سازی آزمایش ، توسط یک کارمند Google ساخته شده است. به لطف چارچوب تازه توسعه یافته ، یک کد طولانی و پیچیده از 17000 خط فقط در سه هفته در 1500 خط بازنویسی شده است. این نتیجه چشمگیر به مدیران گوگل الهام بخشیده و چارچوب جدیدی تحت عنوان AngularJS در دسترس قرار گرفته است.

اما چه اتفاقی برای AngularJS افتاد ، و چرا ما در مورد مهاجرت از AngularJS به Angular صحبت می کنیم؟ خواسته ها همچنان بزرگتر می شوند و توسعه دهندگان اصلی هر آنچه را که می تواند بهبود یابد و به دیوار برخورد می کنند ، بهبود می بخشند. برای پر کردن جای نیازهای جدید برای توسعه برنامه ، باید چارچوب جدیدی ایجاد می شد.

چه اصلی هستند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور