وب 1.0 به وب 4: تاریخچه مختصری از تکامل فن آوری های اینترنت

No_name_c3po عکس نمایه هکر ظهر

اینترنت به سرعت در حال توسعه است ، فن آوری ها و پیشرفت های جدید دائماً در حال ظهور هستند که بر رشد بشر تأثیر می گذارند. این را نمی توان نادیده گرفت. اینترنت از وب 1.0 به وب 4.0 مسیری طولانی را طی کرده است و بیش از 50 سال از عمر آن چیزهای زیادی تغییر کرده است. در زیر تاریخچه مختصری از توسعه فن آوری های اینترنت وب 1.0 ، وب 2.0 ، وب 3.0 و مزایای وب 4.0 آورده شده است.

وب 1.0

وب 1.0 اولین مرحله در توسعه اینترنت بود. این دوره با این واقعیت مشخص می شد که می توان از یک طرف محتواسازان را حساب کرد ، سایر کاربران اینترنت مصرف کننده بودند. در این مرحله از توسعه اینترنت ، سایت های شخصی (سایت های کارت ویزیت) محبوب بودند ، متشکل از صفحات ثابت و میزبان بر روی سرورهای وب تحت مدیریت ISP یا میزبانی رایگان.

در این مرحله از توسعه اینترنت ، تبلیغات در وب سایت ها ممنوع بود. عملا در هیچ کجا یافت نشد. وب 1.0 را می توان به عنوان یک شبکه تحویل محتوا توصیف کرد که اجازه نمایش اطلاعات در وب سایت ها را می دهد. وب 1.0 به افراد امکان جستجوی اطلاعات و مصرف آنها را می دهد. هیچ تعاملی با یا بین کاربران وجود نداشت و هیچ محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد نشده بود.

ویژگی های اصلی دوره وب 1.0:

1. صفحات استاتیک.

2. محتوای سایت از طریق …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور