همیار یک بازار آزاد و غیر متمرکز است

تصویر
عکس پروفایل Lisk Hacker Noon

@لیسکخطر

ما توسعه دهندگان را با یک کیت توسعه نرم افزار برای برنامه های بلاکچین که در JavaScript نوشته شده است ، توانمند می کنیم.

Collabolancer یک بازار آزاد و غیرمتمرکز منبع اثبات مفهوم منبع آزاد است که همکاری بی نقص بین کارفرمایان ، کارگران و حل کنندگان را امکان پذیر می کند.

ایده همکاری مشترک این است که همکاران ما را به همکاری در تکمیل کار ارائه شده توسط کارفرما و سپس یکپارچه سازی سیستم حل اختلاف شامل یک حل کننده متصل کند. همیار بر اساس یک چارچوب غیرمتمرکز ساخته شده است تا مزایای بیشتری را برای همه طرف های درگیر فراهم کند و گزینه های دیگری را ارائه می دهد که قبلاً در سیستم بازار متمرکز فریلنسر امکان پذیر نبود.

وضعیت فعلی

اقتصاد کنسولگری به یک بخش اقتصادی استراتژیک تبدیل شده است. داده ها نشان می دهد که 54 درصد از نیروهای کار ایالات متحده اعتقاد ندارند که نوع استاندارد کار موجود در بازار امروز طی 20 سال به همان شکل ادامه یابد. این تعداد هم شامل فریلنسرها و هم فریلنسرها می شود. البته ، فریلنسرها به ویژه از این موضوع آگاه هستند ، زیرا 65٪ از افراد تمام وقت به طور مداوم مهارت های خود را با پیشرفت جهان به روز می کنند.

بازار اشتغال امروز با 57.3 میلیون نفر که در سال 2017 آزاد شده اند ، تا حدودی ناامن است. آمارها به اکثریت ایالات متحده اشاره دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور