هر آنچه درباره عملکرد حداکثر عملکرد Google می دانیم

با اعلام گوگل مبنی بر اینکه گستردگی گسترده تری از کمپین Performance Max در اختیار شما قرار خواهد گرفت ، سوالات زیادی در مورد عملکرد حداکثر ، نحوه مقایسه آن با سایر کمپین ها و عملکرد آن وجود دارد. هدف این پست پاسخ به س thoseالات متداول و کمک به تبلیغ کنندگان در آماده سازی است.

عملکرد حداکثر چیست؟

تفاوت اصلی بین عملکرد حداکثر و سایر کمپین ها این است که Google هدف گذاری و تحویل کمپین را براساس اطلاعاتی که تبلیغ دهنده ارائه می دهد ، به طور خودکار انجام می دهد.

عملکرد حداکثر یک نوع کمپین خودکار است ، یادآور (اما هنوز کمی متفاوت از) یک کمپین هوشمند.

Google ایجاد تبلیغ را به صورت خودکار انجام می دهد ، اما فقط بر اساس دارایی های ارائه شده ، مشابه روش تبلیغات نمایش پاسخگو است.

همچنین می توانید شباهت هایی بین عملکرد حداکثر و کمپین های اجتماعی پیدا کنید به این معنا که در چندین مکان با استفاده از قالب های تبلیغاتی پویا اجرا می شود و به این دلیل که گزارش عملکرد توسط مخاطب و جایگذاری محدود است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

عملکرد حداکثر در چه شبکه ای اجرا می شود؟

کمپین های عملکرد حداکثر واجد شرایط اجرای کل موجودی Google هستند که تفاوت عمده ای با سایر کمپین های Google دارد. کمپین های Performance Max می توانند در هر یک از مکانهایی که توسط کمپین های جستجو ، نمایش ، YouTube ، Gmail و Discovery پر شده است ، خدمت کنند.

چه گزینه ها و کنترل هایی با عملکرد حداکثر دارم؟

هنگامی که یک کمپین عملکرد حداکثر راه اندازی می کنید ، هدف خود را انتخاب می کنید. بسته به اهداف شما ، اتصال تغذیه محصولات و مکان های فروشگاه امکان پذیر است.

بودجه و پیشنهادات

سپس بودجه خود را تعیین کرده و نحوه استراتژی پیشنهاد خود را انتخاب خواهید کرد. توجه داشته باشید که گزینه های استراتژی پیشنهاد شامل حداکثر تبدیل و حداکثر مقدار است اما شما همچنین می توانید حداکثر CPA یا مقدار / تبدیل هدف را تعیین کنید ، به شما امکان می دهد از استراتژی های Target CPA و Target ROAS استفاده کنید.

مکان ، زبان ، برنامه ریزی تبلیغات

در مرحله بعدی ، مکان های خود را انتخاب می کنید. در حال حاضر ، Performance Max توسط ویرایشگر Google Ads پشتیبانی نمی شود ، بنابراین تنظیم هدف از بسیاری از کارها خسته کننده تر است. اگر مکان های زیادی برای اضافه کردن دارید ، می توانید “مکان دیگری را وارد کنید” را انتخاب کنید ، سپس گسترش می یابد تا شامل یک فضای خالی و پیوند “جستجوی پیشرفته” شود. برای وارد کردن انبوه مکانها ، روی پیوند “جستجوی پیشرفته” کلیک کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس می توانید زبان ها ، برنامه تبلیغات خود ، تاریخ اجرای کمپین خود را انتخاب کنید ،

گزینه های پیشرفته URL

گزینه های URL مهم هستند. به طور پیش فرض ، Google URL های نهایی خود را تعریف می کند مگر اینکه آن گزینه را خاموش کنید. اگر به Google اجازه می دهید به هر پیوندی که صلاح می داند ترافیک ارسال کند ، همچنین گزینه استثنا links پیوندها را دارید.

عملکرد حداکثر گسترش URLحداکثر عملکرد تنظیمات URL

همچنین می توانید الگوهای ردیابی را نیز اضافه کنید.

راه اندازی تبلیغات AKA “گروه دارایی”

سپس شما برای راه اندازی “گروه دارایی” هدایت خواهید شد ، که در واقع یک آگهی است ، که مشابه دارایی نمایش دهنده پاسخگو خواهد بود. به این “گروه دارایی” یک گروه دارایی گفته می شود زیرا به عنوان یک دارایی برای همه سیستم عامل ها عمل می کند. تبلیغ کنندگان می توانند چندین “گروه دارایی” ایجاد کنند.

حداکثر عملکرد گروه های دارایی

اطلاع از هدف گذاری خودکار

هر کمپین فقط یک مجموعه هدف دارد (بنابراین گروه تبلیغاتی وجود ندارد). شما می توانید مخاطبان را برای کمک به بینش اینکه Google باید چه کسی را هدف قرار دهد ، انتخاب کنید. Google یادداشت می کند ، “تبلیغات شما به طور خودکار به افرادی نشان داده می شود که به احتمال زیاد برای اهداف شما تبدیل می شوند. با ارائه سیگنال های مخاطب می توانید بهینه سازی را سرعت بخشید. ” معنی این امر این است که ممکن است کمپین های شما فقط به آن مخاطبان تحویل داده نشود. در عوض ، Google به مخاطبانی که شما برای سیگنال ارائه می دهید نگاه می کند. آنها از این داده ها برای شناسایی مصرف کنندگان مشابهی که احتمالاً رفتارها و علایق مشابهی دارند ، استفاده می کنند.

حداکثر عملکرد مخاطبان

تنظیم برنامه های افزودنی تبلیغات

در آخر ، برنامه های افزودنی خود را اضافه می کنید. می توانید از برنامه های افزودنی پیوند سایت در سطح حساب استفاده کنید یا پیوندهای سایت ویژه را برای کمپین های Performance Max انتخاب و ایجاد کنید. این کمپین قالب های داخلی را براساس اهداف شما پیشنهاد می دهد. به عنوان مثال ، اگر هدف اصلی شما شامل تولید سرب باشد ، این کمپین پیشنهاد می کند که یک پسوند فرم سرب ایجاد کنید. همچنین می توانید قطعه های ساختاری ، برنامه های افزودنی قیمت ، برنامه های افزودنی تبلیغاتی ، تماس ها و برنامه های افزودنی تماس را اضافه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گزارش عملکرد حداکثر شامل چه مواردی است؟

گزارش عملکرد به عنوان کمبود تأیید شده است. در پخش جریانی مستقیم بازاریابی گوگل ، اعلام شد که بازخورد آگهی دهنده درباره شفافیت گزارش دهی شنیده شده است و Google در جهت بهبود شفافیت در کمپین های Google Max گام برمی دارد.

دقیقاً مشخص نیست که گزارش دهی در آینده چگونه خواهد بود ، بنابراین من تجربه خود را در زمینه گزارشگری در قالب کنونی آن به اشتراک می گذارم.

گزارش به شکل فعلی محدود است. تبلیغ کنندگان می توانند عملکرد کمپین را به طور کلی گزارش دهند ، مانند سایر کمپین ها. خرابی ها جایی است که شفافیت را از دست می دهد.

اول ، کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • تبلیغ کنندگان می توانند از عملکرد سطح بالای کمپین گزارش دهند
  • تبلیغ کنندگان می توانند در مورد عملکرد مکان گزارش دهند (و در صورت تبلیغات زنجیره ای ، گزارش فروشگاه بر اساس پسوند مکان در دسترس است)
  • تبلیغ کنندگان می توانند عملکرد را براساس ساعت روز ، هفته هفته و روز و ساعت به صورت توأم گزارش دهند.

اکنون برای مواردی که نمی توانید گزارش دهید.

اگرچه می توانید چند گروه دارایی (تبلیغات) اضافه کنید ، اما گزارش عملکرد گروه دارایی امکان پذیر نیست. بنابراین ، به عنوان مثال ، در حال حاضر در حال نمایش ، می توانید عملکرد را با تبلیغات نمایشی پاسخگو گزارش دهید اما نمی توانید آن عملکرد را به تفکیک دارایی های مختلف تقسیم کنید. با عملکرد حداکثر ، حتی نمی توانید اولین مرحله از بین بردن عملکرد را براساس گروه دارایی (آگهی) بردارید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد هدف گیری داده نشده است. به یاد داشته باشید که پارامترهای هدف گذاری ارائه شده به عنوان شاخص هایی برای شناسایی سایر مصرف کنندگان بالقوه در بازار استفاده می شود ، بنابراین مخاطبان ارائه شده لزوماً به عنوان اهداف استفاده نمی شوند بلکه بیشتر به عنوان وسیله ای برای شناسایی صلاحیت ها و شاخص ها برای کمک به یافتن سایر چشم اندازهای احتمالی مورد استفاده قرار می گیرند. . در پایان روز ، هیچ راهی برای تشخیص اینکه چه کسی تبلیغ شما را دیده است وجود ندارد – هیچ گزارش مخاطب ، گزارش کلمات کلیدی ، گزارش جمعیتی و غیره. این همچنین به این معنی است که نمی توان موارد استثنا را برای این موارد اضافه کرد.

تبلیغ کنندگان نمی توانند در مورد عملکرد دستگاه گزارش دهند یا استثنا. کنند.

از آنجا که من خوراک محصول را وصل نکردم ، نمی توانم در مورد گزارش عملکرد در سطح محصول اظهار نظر کنم.

عملکرد حداکثر چگونه عمل می کند؟

بگذارید با گفتن این که من یکی از آزمایش کنندگان بتا برای عملکرد حداکثر بوده ام ، مقدمه بزنم ، بنابراین بینش هایی را از تجربه خودم به اشتراک خواهم گذاشت مسافت پیموده شده ممکن است متفاوت باشد.

طبق تجربه من ، کمپین های Performance Max 21.4 درصد CPL کمتر از کمپین های جستجوی غیر مارک ما داشتند که با بودجه های بدون بودجه کاملاً بیشتر شده بودند. CPL همچنین حدود 22٪ کمتر از نمایشگر بود که عملکرد بسیار خوبی برای این حساب خاص دارد. در نهایت ما با استفاده از عملکرد حداکثر و در بودجه های محدود ، کل تبدیل ماه آنها را حدود 5 درصد افزایش دادیم ، بنابراین هنوز فضای کافی برای افزایش حجم بیشتر وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به نظر نمی رسد که این امر جستجو را خنثی کرده باشد ، اما نه عملکرد حداکثر عملکرد و نه نمایشگرها به حداکثر نرسیده اند ، بنابراین احساس خوبی نسبت به تغییر موجودی کالا بین این دو کانال ندارم.

من می توانم این نتایج را واجد شرایط کنم و بگویم این حسابی است که حجم زیادی را هدایت می کند. احتمالاً به دلیل حجم داده های بدست آمده ، اتوماسیون در اینجا عملکرد بسیار خوبی دارد. هنوز هم عملکرد در نهایت مثبت به نظر می رسد.

از آنجا که مدتی طول می کشد تا منجر به بسته شدن این حساب شود ، ما همچنان منتظریم ببینیم که کیفیت هدایت چگونه با کانال های دیگر مقایسه می شود.

فراتر از نتایج حساب های خودم ، Google یک مطالعه موردی از MoneyMe را در ThinkWithGoogle به اشتراک گذاشت ، که در آن آنها افزایش 22٪ در تبدیلات ، بیش از 800K دلار درآمد از وام های تازه تأمین شده و 20٪ کاهش کل CPA در سراسر کشور را ذکر کردند. حساب.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور