نیازهای ساختار یافته ارسال شغل جدید

Google از بروزرسانی داده های ساختاری “JobPosting” خبر داد. داده های ساختار یافته جدید مربوط به تحصیلات و نیازهای تجربی است. این داده های ساختاری جدید برای ارسال شغل بتا هستند و نحوه نمایش آنها در جستجو هنوز در دست توسعه است.

به نظر می رسد داده های جدید ساختار یافته Schema مربوط به دوره های گواهینامه شغلی Google است که برای آموزش کارگران در یک زمینه جدید طراحی شده است.

شاید تصادفی نباشد که دوره های گواهینامه شغلی گوگل و داده های ساخت یافته به روز شده برای جایگزینی داده های مربوط به درجه و تجربه در هر دو روز در یک روز اعلام شدند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به نظر می رسد این واقعیت که یکی از انواع داده های ساختاری اشتباه تایپی دارد ، نشان می دهد که اسکناس با عجله خارج شده است.

Schema.org برای نشان دادن میزان بتا در این نشانه گذاری های داده های ساخت یافته جدید ، دارای برخی از این داده های ساختاری است که در 8 مارس 2021 در حال بررسی هستند و Google آنها را سه روز بعد در 11 مارس 2021 اعلام کرد.

ارسال ساختار داده ها

داده های ساختاری JobPosting برای یک نوع منحصر به فرد از تجربه کاربر در صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERPs) واجد شرایط است.

به همین دلیل ، داده های ساختاری JobPosting برای رقابت در برابر سایر وب سایت هایی که اعلان شغل را نشان می دهند ، مهم است.

عکس صفحه از ارسال شغل داده های ساختاریافته در نتایج جستجو

داده های بتا ساخت یافته

Google اینها را به عنوان داده های بتا ساختار یافته لیست می کند

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • مقوله های آموزش و پرورش
  • هتجربه الزامات
  • Experience Requirements.monthsOfExperience
  • تجربهInPlaceOfEducation

توجه داشته باشید که مورد دوم اشتباه املایی است و باید به درستی به عنوان تجربه Requirements نوشته شود.

این نوع داده های جدید ساختاریافته برای پر کردن یک خلا در گزینه های فعلی schema.org است که به ناشران اجازه می دهد تا شرایط را علامت گذاری کنند اما اجازه نمی دهد که در صورت عدم نیاز به مدرک نشان داده شوند.

داده های جدید ساختار یافته درخواستی Google

طبق صفحه Schema.org GitHub ، این داده های ساختاری جدید توسط گوگل در آگوست سال 2020 درخواست شده است:

وی افزود: “این پیشنهادی از طرف Google برای بهبود طرحواره های مربوط به JobPosting و شغل است تا بتوانیم صریحاً زمان لازم برای صلاحیت در سطح مدرک را مشخص کنیم.

ما می خواهیم راهی سریع برای دستیابی به رویکرد اولیه پیدا کنیم ، در حالی که به طور همزمان مکالمات را در مورد چگونگی بهترین مدل سازی (مثلاً افزودن جزئیات بیشتر ، جزئیات خاص کشور و غیره) آغاز می کنیم.

ما معتقدیم که افزودن این قدرت بیان اساسی می تواند منجر به بهبود جستجوی کار (در سرویس های Google و سایر نقاط) برای افراد جویای کار با سطح تحصیلات پایین شود. “

Schema.org اظهار می دارد که این هدف برای کمک به افراد شاغل در طول بیماری همه گیر طراحی شده است:

“با توجه به پاسخ COVID-19 ، خوب است که یک راه حل فوری برای این شکاف در Schema.org پیدا کنید:

ما https://schema.org/educationR Requirements (در مورد JobPosting و مشاغل) داریم که به مقادیر متن و همچنین اعتبارنامه آموزشی شغلی اجازه می دهد آنچه را که برای برخی از کارها لازم است بیان کند اما آنچه را که نیست ، بیان می کند.

با میلیون ها میلیون نفر که به دلیل وضعیت COVID بیکاری غیر منتظره ای را تجربه کرده اند ، حرکت سریع در اینجا می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد. “

در اینجا مثالی از تجربیات مورد نیاز و ماههای تجربه استفاده در اینجا آورده شده است:



مهندس نرم افزار

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور