نکات ساده توسعه برنامه: 7 دلیل برای شکست برنامه شما

عکس پروفایل نویسنده

@هارشیتاجوشیهارشیتاجوشی

مشاور حرفه ای فین تک برای مشاغل | منتشر شده بلاگر Fintech ، همکار در Medium

آیا می دانید دو سوم برنامه های تلفن همراه پس از انتشار به 1000 بارگیری دسترسی ندارند؟ و 24 درصد از کاربران پس از اولین بازدید استفاده از آنها را ترک می کنند؟

با وجود میلیون ها برنامه موجود در بازار ، یک فرد متوسط ​​روزانه از 9 برنامه و ماهانه فقط 30 برنامه استفاده می کند.

یک برنامه استاندارد تلفن همراه تنها در مدت سه روز پس از نصب ، حدود 77٪ از کاربران فعال روزانه را از دست می دهد.

خوب ، اگر به فکر ساخت برنامه ای هستید ، این آمار کاملاً ترسناک است زیرا واقعیت های نگران کننده بریدگی را برجسته می کند
محیطی که تحت آن برنامه ها زنده می مانند.

امروز ، در این وبلاگ ، من عوامل اصلی خرابی برنامه تلفن همراه را ذکر می کنم.

7 دلیل برای اینکه برنامه شما از کار بیفتد

1. تحقیقات بازار کافی نیست

وقتی یک برنامه موبایل در بازار معرفی می شود ، همه معتقدند که مردم برنامه خود را دوست دارند. با این حال ، آیا فکر می کنید موفقیت بسیار آسان است؟ اگر پاسخ شما برای تمام س questionsالات زیر ذکر شده بله است ، در مسیر درستی قرار دارید ، اما در غیر این صورت ، به یک درون نگری نیاز دارید.

  1. آیا برنامه شما مشکل واقعی را حل می کند؟
  2. آیا رقبای خود را مطالعه کردید؟
  3. آیا در مورد بازار تحقیق کرده اید؟
  4. آیا مخاطبان هدف خود را می شناسید؟

باور کنید یا نکنید ، کمبود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور