تاریخچه فناوری بیومتریک: از 1960 – 2020

عکس پروفایل نویسنده

@ورود به سیستمورود به سیستم

یک راه حل مجاز FIDO که به شرکت ها کمک می کند تا احراز هویت بیومتریک قوی را در وب سایت و برنامه خود ادغام کنند.

فناوری بیومتریک مدرن از دهه 1960 آغاز شد و به اسکنرهایی با فن آوری پیشرفته تبدیل شد که نشانگرهای زیستی را با دقت 100٪ لمس می کند. در سال 2020 ، علم مبتنی بر زیست شناسی در صنعت احراز هویت اختلال ایجاد می کند – با سرعت.
آینده اکنون بدون رمز عبور است.

در سال 1960 ، دانشمندان شروع به شناسایی اجزای فیزیولوژیکی گفتار صوتی و صداهای صوتی کردند. این پیش درآمد فناوری مدرن تشخیص صدا بود. در سال 1969 ، اداره تحقیقات فدرال (FBI) برای شناسایی خودکار اثر انگشت تلاش کرد که منجر به مطالعه نقاط کوچک برای نقشه برداری از الگوها و برجستگی های منحصر به فرد شد.

تا سال 1975 ، اولین اسکنرهایی که نقاط اثر انگشت را استخراج می کردند ، با بودجه FBI ساخته شدند. هزینه های ذخیره سازی دیجیتال سنگین بود ، بنابراین موسسه ملی علم و فناوری (NIST) روی فشرده سازی و الگوریتم ها کار کرد.

کار در NIST منجر به توسعه الگوریتم M40 ، اولین الگوریتم تطبیق عملیاتی مورد استفاده در FBI شد. این الگوریتم برای محدود کردن جستجوی انسان ، مجموعه ای از تصاویر به طور قابل توجهی کوچکتر را تولید کرد که سپس برای ارزیابی در اختیار تکنسین های آموزش دیده و متخصص بشر قرار گرفت. تحولات برای بهبود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور