نقش گولم در The Antifragile Web 3.0 چیست؟

عکس پروفایل نویسنده

بنابراین ، بالاخره این اتفاق افتاد … گوگل خراب شد. . شاید فقط حدود یک ساعت طول کشیده باشد ، اما در سراسر جهان ، مردم و گجت های استفاده کننده از سرویس های Google با قطعی غیر قابل توضیح مواجه شدند.

بسیاری از مردم حتی مدتی را در دوران تاریکی سپری کردند ، زیرا آنها نمی توانستند چراغ های خود را با Google Home روشن کنند.

گرچه خرابی برای اتفاق جدی کافی نبود ، اما باید درک کنیم که اختلال در سرویس های متمرکز در هر زمان ممکن است اتفاق بیفتد و به سیستم های ضد شکنندگی نیاز باشد.

به غیر از Schadenfreude ، سازندگان زیرساخت های غیرمتمرکز باید به نحوه برخورد ما با ساخت سیستم عامل ها ، محافظت و استفاده از کاربران روی صفحه ، و بالاتر از همه ، تأمل کنند – اگر آنچه می خواهیم بسازیم می تواند به میلیاردها دستگاه و مردم در سراسر جهان جهانی بهم پیوسته برسد. .

Web3 یا وب غیرمتمرکز ، مفاهیم جدیدی نیستند. در واقع ، جنبش سابقاً زیرزمینی از قبل از انتشار Bitcoin Whitepaper در سال 2008 ، Tor در 2002 ایجاد شده است.

“فن آوری رایانه در آستانه فراهم آوردن توانایی برای افراد و گروه ها برای برقراری ارتباط و تعامل با یکدیگر به روشی کاملا ناشناس است. (…)

فناوری این انقلاب – و مطمئناً هم انقلابی اجتماعی و اقتصادی خواهد بود – وجود داشته است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور