لایه سرعت معماری Lambda: تجسم در زمان واقعی برای تاکسی [Part 1]

عکس پروفایل نویسنده

معماری Lambda دارای 3 م componentsلفه است ، الف) لایه سرعت ، که لایه داده جریان یا داده داده در زمان واقعی است ، ب) لایه سرویس ، که لایه پایگاه داده است و با تجمیع داده ها از لایه سرعت و ج) لایه دسته ، که مجموعه ای از محاسبات است که در مجموعه های زیادی از داده ها چاپ می شود ، که معمولاً در یک سیستم فایل توزیع شده ذخیره می شود. در این پست من در مورد چگونگی اجرای لایه سرعت ، با تجسم داده های تاکسی در زمان واقعی صحبت می کنم. ارسال کنید ، تجسم به ما امکان تصمیم گیری در زمان واقعی کسب و کار را می دهد. کد این مقاله را می توان در اینجا یافت.

پیش زمینه لایه سریع

سه دیدگاه ، لایه دسته لایه سرعت و لایه خدمت به س questionsالات مختلف و در مقیاس متفاوت پاسخ می دهند. داده ها 3 بار پردازش می شوند ، در طی آن شکل و حجم آنها تغییر می کند ، اما این 3 نمایش به پرسش های بسیار متفاوتی پاسخ می دهند که از یک نظر امکان پذیر نیست.

وقتی محاسبه دسته ای به پایان رسید ، لایه سرویس به روز می شود. این بدان معناست که تنها داده هایی که در سیستم در دسترس نیستند مربوط به بازه زمانی محاسبه است. برای جبران چند دقیقه یا چند ساعت داده ای که در سیستم موجود نیست ، به لایه سرعت نیاز است. تفاوت در این است که لایه سرعت فقط به زیر مجموعه ای از داده ها نگاه می کند ، در حالی که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور