نحوه پیگیری رویداد با Velo توسط Wix

عکس پروفایل Velo by Wix Hacker Noon

@ولوVelo توسط Wix

Velo یک پلت فرم کاملاً پشته ای است که به شما امکان می دهد به سرعت برنامه های وب حرفه ای را بسازید ، مدیریت کنید و به کار بگیرید.

افزودن کد رهگیری به سایت شما امکان نظارت بر نحوه تعامل کاربران با سایت شما را فراهم می کند. جمع آوری داده های ردیابی به شما درک می کند که چگونه رفتار آنلاین آنها را انجام می دهید و به شما کمک می کند استراتژی های بازاریابی آنلاین خود را بهینه کنید.

در این مقاله ، ما نحوه ارسال یک رویداد ردیابی را از کد صفحه خود نشان می دهیم. ما با اتصال سایت خود به یک ابزار تجزیه و تحلیل شروع می کنیم. سپس ، یک صفحه ساده راه اندازی می کنیم. در آخر ، ما کدی را اضافه می کنیم تا وقتی کاربر تعامل خاصی انجام می دهد ، یک رویداد ردیابی ارسال شود.

ابزارهای پیگیری و تجزیه و تحلیل

ما با اتصال ابزار پیگیری و تجزیه و تحلیل مورد نظر به سایت خود شروع می کنیم. در حال حاضر ، می توانید رویدادها را از طریق کد به Google Analytics و Facebook Pixel ارسال کنید.

توجه داشته باشید
ردیابی و تجزیه و تحلیل نیاز به داشتن یک حساب کاربری با یک ابزار تجزیه و تحلیل خارجی دارد و فقط با سایت های برتر کار می کند.

در مثال ما ، سایت خود را به Google Analytics متصل کرده ایم.

تنظیمات صفحه

شما صفحه خود را همانطور که معمولاً تنظیم می کنید تنظیم می کنید. با این حال ، باید تصمیم بگیرید که چه زمانی می خواهید رویدادهای ردیابی را ارسال کنید.

در مثال ما ، هنگامی که کاربر برای بارگیری یک سند روی یک دکمه کلیک می کند ، ما رویدادی را ارسال می کنیم. در صفحه ما یک تکرار کننده داریم که لیستی از اسناد ذخیره شده در یک مجموعه را نمایش می دهد. چه زمانی…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور