نحوه نصب و پیکربندی PHP برای Apache و MySQL

عکس پروفایل نویسنده

@بایرسدفBairesDev

بینش قدرتمندی در زمینه تجارت ، فناوری و توسعه نرم افزار.

در برخی از زمان ها ، کسب و کار شما نیاز به اجرای یک پشته کامل LAMP (Linux Apache MySQL PHP) دارد. این ممکن است برای یک وب سایت ، یک برنامه وب ، یک backend ، یک frontend یا هر چیز دیگری در این بین باشد. اگر شما یک توسعه دهنده هستید ، مطمئناً اهمیت کار PHP با سرورهای وب و پایگاه داده را درک می کنید. و اگر با یکی از خدمات توسعه PHP موجود در بازار کار می کنید ، این نان یا کره شما خواهد بود یا خواهد بود.

و اگرچه ممکن است شما یک توسعه دهنده PHP راک استار باشید ، اما این بدان معنا نیست که شما می دانید چگونه PHP ، MySQL و Apache را نصب کرده و آنها را پیکربندی کرده و با یکدیگر کار می کنید.

خوشبختانه کمک خیلی دور نیست. در واقع ، این دقیقاً همان کاری است که ما اکنون انجام خواهیم داد – نصب PHP ، Apache و MySQL و سپس نحوه پیکربندی PHP را بیاموزید.

نگاهی خواهیم انداخت به این فرآیند در سیستم عامل لینوکس (هر دو سیستم عامل مبتنی بر اوبونتو و Red Hat). اگر لینوکس ابزار انتخابی شما نیست ، فقط باید چند بیت از فرآیند را اصلاح کنید تا با macOS یا Windows کار کند.

و با این اوصاف ، بیایید دست به کار شویم.

نصب PHP ، Apache و MySQL

برای راه اندازی این روش چندین روش وجود دارد. می توانید قطعات را به صورت جداگانه یا به صورت گروهی (در اوبونتو) نصب کنید. اولین،…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور