نحوه راه اندازی سرور NuGet در ویندوز (Walkthrough کامل)

عکس پروفایل نویسنده

@adamtheautomatorآدام برترام

آدام یک حرفه تجارت آنلاین ، مایکروسافت MVP ، وبلاگ نویس ، مربی و نویسنده منتشر شده است.

بنابراین کد را توسعه داده اید. عالی! اکنون باید آن را برای کاربران خود منتشر کنید. اما چطور روش های زیادی برای تحقق این امر وجود دارد اما یکی از پرکاربردترین ها NuGet است. NuGet یک فناوری است که به شما امکان می دهد کدی را به صورت بسته برای دیگران منتشر کنید. سرور NuGet راهی برای تحقق آن است.

NuGet بیشتر به دلیل استقبال گسترده از آن به عنوان مدیر بسته و ادغام آن با ابزارهای توسعه دهنده مایکروسافت محبوبیت یافته است. سیستم بسته بندی NuGet به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا بسته کد را وارد کنند بسته ها که می توانید به راحتی توزیع کنید تا دیگران از آن استفاده کنند.

NuGet دو م componentsلفه اصلی دارد. مشتری و سرور. یک سرور NuGet میزبان مخزنی است که سپس شامل بسته هایی برای توزیع است. سرویس گیرنده NuGet یک جز client مشتری محور است که برای ایجاد بسته های محلی و بارگذاری آنها در مخازن سرور مورد استفاده قرار می گیرد. سپس مشتریان مختلف این بسته ها را از طریق HTTP / HTTPS بارگیری می کنند.

NuGet.Server اساس سایر محصولات NuGet است که در اینجا با آنها آشنا خواهید شد. مهم است که ابتدا در مورد NuGet.Server و نحوه تنظیم آن قبل از غواصی در گزینه های دیگر اطلاعات کسب کنید.

با راه اندازی ساده ol ‘NuGet. سرور با IIS به شما دانش پس زمینه زیادی در مورد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور