نحوه استفاده از نتایج برای تبدیل حلقه های بازخورد به بیضوی

عکس پروفایل Dirty Ronin Hacker Noon

@خاکستیرونینرونین کثیف

من معتقدم که طراحی خوب تجارت خوبی است. اگر عشق نباشد ، فقط سر و صدا است.

کار از راه دور استقلال شگفت انگیزی به ما داده است. اما یک مشکل وجود دارد. به راحتی می توان فراموش کرد که ارتباط از راه دور فاقد غنای کلی تعاملات رو در رو (F2F) است:

تماس های ویدئویی سعی دارد برخی از جادوها را از نو بسازد. و ، تماس های ویدئویی به درک بهتر از ایمیل یا Slack کمک می کند. اما ، خستگی بزرگنمایی واقعی است ، و نظم سختگیرانه تری نسبت به آنچه ما هنگام F2F تجربه می کنیم وجود دارد.

ارتباطات نوشتاری به مردم اجازه می دهد که در مورد آنچه که می خواهند بیاندیشند و مفاهیم را می توان با عمیق تر توضیح داد. اما ، به سختی می توان عمق احساسی را حساب کرد و پیام ها را نمی توان تعبیر کرد. خواندن کار می برد.

حتی در چارچوب آزادی نگه داشتن ساعات کاری خود ، گم شدن در ابهام آسان است ، با اضطراب می پرسید که آیا کسی یا موقعیتی را به درستی می فهمید ، یا اینکه قابل درک هستید. این بر روابط همکار و مشتری تأثیر می گذارد.

در هر دو سناریو ، ممکن است برخی از زمینه ها وجود نداشته باشد. شما همیشه باید خلا alongهای موجود را پر کنید. این همان کاری است که کارگران از راه دور خوب مرتباً انجام می دهند. کار از راه دور هرگز واقعاً متوقف نمی شود. و ، همانطور که همه ما می دانیم ، برای ایجاد یک رابطه شما باید سازگار باشید تا آشنایی ایجاد کنید.

در حالی که ارتباط خوب همیشه یک مهارت بوده است ، در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور