مهاجرت باعث خزش پوست من می شود: از SQL به NoSQL

عکس پروفایل Amy Tom Hacker Noon

@آمیموتامی تام

هکر نون ویرایشگر ، زن تاجر ، پادکستر ، و عاشق جنایت واقعی

آیا انتقال پایگاه داده به همان اندازه ترسناک است که به نظر می رسد؟ امی تام با مت گرووز ، مدیر ارشد بازاریابی محصولات در Couchbase و کرت گراتز ، یکی از مالکان مشاور CKH صحبت می کند. امی ، مت و کرت در مورد مهاجرت از یک پایگاه داده SQL به یک پایگاه داده NoSQL ، چالش هایی که توسعه دهندگان در هنگام برخورد با فن به آن وارد می شوند و ارزیابی موارد استفاده از پایگاه داده شما صحبت می کنند. Curt یک کاربر Couchbase است و در انتقال پایگاه داده مهارت کافی دارد. او نحوه جلوگیری از مهاجرت در برابر بلایا و آموخته های خود را با استفاده از پایگاه داده NoSQL به اشتراک می گذارد. مت مشاوره متخصص در مورد آنچه “NoSQL” شامل می شود و نحوه تبدیل ساختار داده های شما را به شدت انتقاد می کند.

در این قسمت ، امی ، مت و کرت بحث می کنند:

  • چه ملاحظاتی در تصمیم گیری بین استفاده از پایگاه داده SQL بر روی پایگاه داده NoSQL وجود دارد؟ (05:05)
  • چه زمانی NoSQL یک راه حل نامناسب است؟ مت می گوید این به میزان داده و نیاز شما به سازگاری / شخصی سازی بستگی دارد (06:42)
  • چالش های پیش روی توسعه دهندگان از SQL به NoSQL چیست؟ (08:48)
  • هک ETL چیست؟ کرت توضیح می دهد که “داده های ETL-ing” به معنای تبدیل داده های شما از یک مکان به مکان دیگر است (10:10) آیا می توانیم به طور خودکار محتوای پایگاه داده SQL Server را به پایگاه داده NoSQL تبدیل کنیم؟ مت در مورد ترجمه خودکار خود صحبت می کند …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور