مقدمه ای بر خصوصیات مجازی در Metaverse

عکس نمایه Daniel Jimenez Hacker Noon

کسانی که از ارزهای رمزپایه استفاده می کنند: بازیکنان ، برنامه نویسان ، طراحان ، هنرمندان و سرمایه گذاران – چشم خود را به سرزمین های مجازی معطوف کرده اند.

انواع متورس وجود دارد که در آن می توان یک زندگی مجازی را شروع کرد. بهترین شناخته شده هستند Decentraland ، Cryptovoxels ، Axie Infinity ، Enjin ، Somnium Space و The Sandbox. توسعه هر متورس منحصر به فرد و از یکدیگر است.

ایجاد شهرهای پیدایش این متاورسها با ایجاد توطئه های محدود بخشی از ویژگی های این محیط های مجازی است. از این رو عرضه و تقاضا نقش غالب در این اکوسیستم ها.

جذب سرمایه گذاران و کاربران اینترنت به این فضاهای واقعیت مجازی در حال افزایش است. علامت غیرقابل شادی ، یا NFT همانطور که شناخته شده اند ، در اطراف این متورسهای بسیار مهم بازاری ایجاد کرده است که در آن سودها معمولاً قابل توجه است.

در حال حاضر ، متاورانس تکامل یافته است. این محیط های مجازی فقط بازی های مجازی نیستند. آنها با خود علامت های غیر قابل انعطاف یا NFT هایی که امکان اکوسیستم مالی را فراهم می کند به همراه دارند.

Decentraland با فروش محدود زمین در متروورس ، با اقدامات خاص آغاز شد ، که بعداً باید افزایش یابد تا برنامه نویسان و بازیکنانی که در سیستم عامل تعامل دارند ، می توانند محتوای بیشتری ایجاد کنند. این نیز یک مشکل اضافی است. اگر توطئه ها خیلی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور