معرفی مختصر رانندگان سیستم

عکس پروفایل نویسنده

همه رایانه ها با سخت افزار کار می کنند ، از جمله کارت های صدا ، کارت های ویدیو ، درگاه های USB ، و غیره. تقریباً در مورد همه موارد موجود در رایانه شخصی که یک نرم افزار است. وظیفه یک درایور سیستم این است که به عنوان یک ارتباط ارتباطی بین برنامه ها و دستگاه های سخت افزاری عمل کند.

درایورها اطلاعات را بین دستگاه ها هدایت می کنند.

برای سازگاری با سایر درایورها و دستگاه ها ، درایورها باید مرتباً به روز شوند. دنیای کامپیوتر و اینترنت سریع حرکت می کند و مرتباً به روز می شود. این یک حرکت خوب برای همگام سازی است!

هنگام برخورد با رانندگان ، سه مشکل مشترک وجود دارد که منجر به بروز مشکلات می شود.

گمشده درایور: اگر رایانه شخصی شما خطایی مشابه با درایور پیدا نشده را گزارش می دهد ، کم و بیش به این معنی است که گم شده است و درایور در رایانه شما وجود ندارد. این ممکن است رخ دهد اگر در هنگام نصب با برنامه جدید مشکلی پیش آمده باشد. در صورت حذف نصب برنامه نرم افزاری همراه با درایور ، این خطا نیز ممکن است رخ دهد.

درایور ناسازگار: از آنجا که درایورها ارتباط بین سخت افزار و نرم افزار را هدایت می کنند ، مهم است که آنها به یک زبان صحبت کنند. اما بعضی اوقات این کار را نمی کنند. ممکن است یک درایور برای کار با یک برنامه طراحی شده باشد ، اما برنامه دیگر و بالعکس. آنچه شما دارید یک درایور ناسازگار است. نه راننده و نه برنامه هیچ مشکلی دارند ، آنها فقط …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور