راهنمای من برای 8 بهترین ابزار توسعه در سال 2021

عکس پروفایل نویسنده

@فرانتسروفرانتس رودناکر

طراحی محصول ، قابلیت استفاده و UX ، توسعه Frontend

ما به عنوان توسعه دهندگان همیشه نگران این هستیم که ترفندی برای انجام سریعتر و بهتر کارها از دست ندهیم. این توسعه دهنده FOMO است و احتمالاً شما را مجبور کرده است روی پیوند این مقاله کلیک کنید. در اینجا لیستی از ابزارهای توسعه ای است که من در سال 2021 استفاده خواهم کرد. شاید در اینجا ترفندی وجود داشته باشد که شما می خواهید آن را در سال 2021 امتحان کنید.

1. کد VSC

در چند سال گذشته من عاشق VSCode شده ام. در واقع یک ویرایشگر متن سبک برای استروئیدها است. تعداد زیادی برنامه افزودنی در دسترس است که می تواند به شما کمک کند تا سرعت پیشرفت شما بسیار زیاد شود. VS Code از لیست طولانی زبان ها و فناوری ها پشتیبانی می کند. من پیش فرض هایی را در VS Code با استفاده از HTML ، CSS ، SVG و Javascript توسعه می دهم.

https://code.visualstudio.com/

2. Chrome Dev Tools

هنگام ایجاد یک پیشخوان وب ، هیچ چیز بهتر از دستکاری و رفع اشکال در HTML ، CSS و Javascript خود به طور مستقیم در یک مرورگر نیست. مرورگرها می توانند بلافاصله تأثیر یک تغییر را به شما نشان دهند ، در نتیجه در صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان صرف شده در انتظار تکمیل ساخت. من از Chrome استفاده می کنم ، اما Firefox ، Edge و تعداد زیادی از مرورگرهای دیگر نیز ابزارهای بسیار خوبی برای رفع اشکال ارائه می دهند.

https://developers.google.com/web/tools/chrome-devtools

3. آپاچی

برای سالهای زیادی ، وب سرور انتخابی من تغییر نکرده است. آپاچی بسیار پایدار است ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور