معاملات مبتنی بر مبادله در مقابل معاملات CFD – کدام یک برای شما بهترین است؟

عکس پروفایل Michiel Mulders Hacker Noon

(منبع: جیسون بریسکو از طریق Unsplash)

بیشتر مردم تجارت ارزهای رمزپایه را از طریق صرافی های رمزنگاری آغاز می کنند که بارزترین گزینه است.

با این حال ، گزینه دیگری وجود دارد که به معامله گران اجازه می دهد در مورد تغییرات قیمت حدس بزنند بدون اینکه در واقع ارز رمزپایه اصلی را داشته باشند یا در اختیار داشته باشند. ما می توانیم با استفاده از قراردادهای اختلاف (CFD) ، ابزاری که در دنیای تجارت سهام بسیار محبوب است ، به این نوع معاملات دست یابیم.

اما CFD چگونه کار می کند و چرا از آن استفاده می کنید؟ این مقاله CFD رمزنگاری را بررسی کرده و آنها را در برابر معاملات مبتنی بر مبادلات مقایسه می کند.

قرارداد تفاوت (CFD) چیست؟

اول ، بیایید کمی بیشتر به “چه” CFD برویم. قراردادهای معاملاتی مابه التفاوت روشی برای حدس و گمان در بازارهای مالی است که نیازی به خرید و فروش دارایی های اساسی ندارد. وقتی CFD را معامله می کنید ، موافقت می کنید که اختلاف قیمت یک دارایی را از نقطه ای که قرارداد گشوده شده است تا زمان بسته شدن آن مبادله کنید. از طریق کارگزاران CFD می توانید چنین قراردادهایی را تنظیم کنید.

مزیت اصلی این روش این است که شما می توانید در مورد حرکت قیمت در هر دو جهت حدس بزنید. به عنوان مثال ، شما انتظار دارید قیمت بیت کوین برای ماه های آینده وارد بازار خرس شود. این یک نقطه ورود عالی برای گشودن قرارداد کوتاه با یک کارگزار CFD است. اطلاعات بیشتر در مورد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور