مرد در مقابل بازاریابی: رانتی که طنین انداز است

عکس پروفایل ظهر جان هلیون هکر

نوع جدیدی از روایت قدیمی

در غم و اندوه ما ، بیشتر فناوری هایی که اکنون از آنها استفاده می کنیم فقط به دلیل تبلیغات وجود دارد. تبلیغات و فناوری همیشه در کنار هم قرار می گیرند. ابتدا تصاویر و متن ، سپس صوتی و تصویری ، سپس صوتی و تصویری با کیفیت بالا. به زودی و با استفاده گسترده از AR و VR ، تبلیغاتی در آنجا خواهیم داشت. سپس ، با پیشرفت بیشتر فناوری شبیه به Neuralink ، تبلیغات ، فیلم های پورنو و فیلم های گربه ای 4.5 ثانیه ای را در مغز خود می نوشیم که یک اسموتی موز می نوشیم و از آن وسایل قدیمی استفاده نمی کنیم که “چشم” نامیده می شوند. مردم دوپامین می گیرند ، شرکت ها محصولات خود را به فروش می رسانند ، NeuralAd inc. پول می گیرد ، اقتصاد در حال رشد است ، همه خوشحال هستند. دنیای جدید شجاع ، ها؟

من به این فکر می کنم که در راهروی لوله سفید کاشی در ایستگاه آنجل در لندن گشت بزنم. راهرو پیچیده است و مرا به سمت پله های متحرک سوق می دهد. پاهایم را روی آنها می گذارم و مراحل شروع به انتقال من به پایین در محیط تصاویر تبلیغاتی رنگارنگ می کند که با صفحات صفحه نمایش با وضوح پایین کاشته شده اند.

آیا می دانید بازاریابان برای طراحی و معماری زیرزمینی لابی می کردند؟ هزارتوی طولانی و پله برقی کند به بازاریابان امکان می دهد صدها بیلبورد هیپنوتیزم کننده به نمایش بگذارند. و دیوارهای تک رنگ هر تبلیغ را به یک شی با کنتراست بالا تبدیل می کند که بلافاصله چشم را به خود جلب می کند.

آنجل ایستگاهی با طولانی ترین پله برقی لندن است. افزایش عمودی 27.5 …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور