مایکروسافت تبلیغات افزونه های فیلتر فیلتر و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را معرفی می کند [PODCAST]

در اپیزود این هفته در ساعت بازاریابی ، میزبانان گرگ فین ، مارک سالتارلی و جس بود ، بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را شکستند.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=5CAKPsrdKs4

در تاریخ 26 ژانویه ، مایکروسافت تبلیغات جدیدترین موارد اضافی را به زرادخانه خود از برنامه های افزودنی – Filter Link Extensions!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این نوع پسوند جدید منحصر به Microsoft Advertising است و به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا لینک مستقیم به ویژگی های مختلف وب سایت را که در عناوین مختلف دسته بندی شده اند ، در اختیار کاربران قرار دهند.

با 36 عنوان مختلف از پیش تعریف شده برای انتخاب ، تبلیغ کنندگان این انعطاف پذیری را دارند که از Filter Link برای بسیاری از برنامه های مختلف متناسب با محصول یا خدمات خود استفاده می کنند.

خبر جدیدی نیست که Pinterest داستان ها را در سپتامبر 2020 معرفی کرد ، اما آنچه که آنها با داستان های خود انجام می دهند ، وقتی که صحبت از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که این رسانه را پذیرفته اند ، پیشگامانه است.

Pinterest اخیراً “پین های داستان” را برای گروه کوچکی از کاربران پخش کرده است. این پین های داستانی از ابتدای ژانویه برای کاربران منتخب نشان داده می شوند و از بین نمی روند!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

درست است ، این داستان ها بعد از 24 ساعت منقضی نمی شوند.

این پین های داستانی می توانند به عنوان پسوند پین های موجود مورد استفاده قرار بگیرند تا نوع طولانی تری از محتوا را بسازند که تولید آن در خود پلت فرم دشوار است.

کلاب هاوس به واقع ، برای بهتر یا بدتر نام خود را به دست آورده است و به عنوان یک سکوی شنیداری و شفاهی برای افراد همفکر محبوبیت پیدا کرده است تا در مورد موضوعات و علایق مشترک خود صحبت کنند.

تازه وارد ، Twitter Spaces ، در گذشته مشکلات زیادی را تجربه کرده است ، اما اکنون با رفع اشکال ها و به روزرسانی های جدید ، Spaces آماده رقابت است.

برخی از به روزرسانی ها شامل ظاهر جدید هنگام به اشتراک گذاری URL ها ، کنترل های جدید برای میزبان ها برای شنیدن شنوندگان و شکلک های واکنش جدید برای افرادی است که ممکن است تمایلی به صحبت ندارند.

در بخش برداشت این هفته از هفته ، سام تاملینسون از وارشاوسکی ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال ، بینش در مورد ارزش داشتن یک آژانس کوچک ، در مقابل یک آژانس بزرگ که مشتری می داند آنها بهترین ها را به جای یک گروه بزرگ از افراد که به اندازه کافی ندارند ، کسب می کند. رابطه دانش شرکتشان

بعد ، در بخش ICYMI ما ، بروک اسموندسون و مارتین روتگرینگ درباره چگونگی نادیده گرفتن URL ها در ساختار تبلیغات Google Ads بحث کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:

  • چه کسی قوانین ما را برای کارهایی که می توانید در استرالیا انجام دهید تنظیم می کند؟ گوگل نیست!
  • FLoC FLoC چیست؟
  • از کجا می توانم عملکرد شورت YouTube خود را ببینم؟
  • دوست دارید چه موقع پست اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید؟
  • چرا این همه ترافیک برنامه در کمپین های نمایشگر Google من نشان داده شده است؟
  • چگونه می توانم به Twitter کمک کنم محتوای گمراه کننده را از بین ببرد؟

برای عضویت در این برنامه (و خبرنامه ما!) به سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید و تمام مقالات ارائه شده در نمایش این هفته را بخوانید!


اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور