لیست مشاغل محلی با داده های ساختاری Schema.org • Yoast

یکی از کارهایی که می توانید برای ارائه بهتر کسب و کار محلی خود در نتایج جستجو انجام دهید داده های Schema.org برای rich snippet ها است. افزودن داده های ساختار یافته به سایت شما می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا کسب و کار شما و نحوه عملکرد آن را درک کنند. به همین دلیل، باید جزئیات NAP، نقشه فروشگاه/موقعیت، نظرات و تصاویر خود را اضافه کنید. دریابید که چگونه داده های ساختاری Schema.org می تواند به سئوی محلی شما کمک کند.

مشتریان محلی از موتورهای جستجو استفاده می کنند

مشتریان امروزی از موتورهای جستجو برای یافتن مشاغل و مشاغل خاص شما در اطراف مکان فعلی خود استفاده می کنند. مشتریانی که از تلفن های خود به دنبال «رستوران های ایتالیایی» استفاده می کنند، نتایج جستجوی غنی را از کسب و کارهای محلی دریافت خواهند کرد. نتایج شامل مسافت، بررسی، ساعات کاری و احتمالاً رزرو خواهد بود.

بهبود رتبه بندی محلی

کسب یک رتبه خوب برای کسب و کار محلی شما به این معنی است که تا حد امکان داده های بیشتری را در مورد کسب و کار خود به موتورهای جستجو ارائه دهید، که سئوی محلی به شما کمک می کند. علاوه بر این، شما به یک وب سایت عالی، سریع و سازگار با موبایل، محتوای با کیفیت، لینک ها و نظرات نیاز دارید.

برای بهبود رتبه خود باید بر مرتبط ترین نتیجه برای یک پرس و جو خاص تمرکز کنید. علاوه بر آن، کسب و کار شما باید بهترین نتیجه را داشته باشد. یکی از راه های بدست آوردن این نوع شناخت این است که از مشتریان خود نظر بخواهید. بررسی‌ها به موتورهای جستجو و مشتریان بالقوه کمک می‌کند تا تعیین کنند کدام کسب‌وکار قانونی است و کدام غیر قانونی.

چرا Schema.org

نکته اصلی که باید به خاطر داشته باشید این است که Schema.org داده ها و محتوای شما را برای موتورهای جستجو توصیف می کند. موتورهای جستجو می توانند با خزیدن در سایت شما اطلاعات زیادی در مورد آن پیدا کنند. با این حال، اگر داده های ساخت یافته را اضافه کنید، می توانید به همه چیز معنی بدهید. به این ترتیب، موتورهای جستجو فوراً معنی محتوا و نحوه ارائه آن را درک می کنند. علاوه بر این، Schema.org یک ابتکار مشترک توسط موتورهای جستجوی بزرگ است، بنابراین استفاده از آن منجر به نتایج ثابت در موتورهای جستجوی مربوطه می شود. Yoast SEO به طور خودکار داده های ساختار یافته را با اطلاعات زیادی در مورد سایت شما اضافه می کند.

نتایج جستجوی غنی برای مشاغل

بنابراین، وقتی منظورمان نتایج جستجوی غنی است، در مورد اطلاعاتی در مورد یک کسب و کار صحبت می کنیم که می توانید مستقیماً در نتایج جستجو بدون کلیک کردن روی پیوند مشاهده کنید. چند نتیجه متفاوت در اینجا وجود دارد: یک نتیجه جستجوی ارگانیک معمولی برای یک کسب و کار می تواند حاوی پودرهای سوخاری، صفحات برجسته یا حتی یک کادر جستجو باشد. در گوگل، پنل دانش نیز در سمت راست وجود دارد. در اینجا، فراداده های زیادی درباره یک کسب و کار، از ساعات کاری گرفته تا عکس، پیدا خواهید کرد. در نهایت، نتایجی که هنگام جستجوی یک عبارت خاص به جای یک تجارت مشاهده می کنید. برای نتایج مختلف برای یک جستجوی خاص یا عمومی، تصاویر زیر را ببینید.

جستجو برای فروشگاه لباس خاص در Burbank
به دنبال کسب و کار محلی با استفاده از یک اصطلاح خاص

چرا باید از JSON-LD استفاده کنید

برای به دست آوردن نتایج غنی، باید از داده های ساختاری مانند Schema.org استفاده کنید. در گذشته، افزودن داده های Schema.org به پست خود بسیار مشکل بود زیرا مجبور بودید آن را در کد HTML خود جاسازی کنید. با JSON-LD، می توانید یک بلوک کد جاوا اسکریپت را به صفحه خود اضافه کنید. به علاوه، کد قابل خواندن است و به راحتی قابل تغییر است. همچنین، هزاران ابزار مفید برای انجام این کار برای شما وجود دارد.

با JSON-LD، دیگر نمی‌توانید کد را در اطراف عناصر HTML خود بپیچید، با احتمال کمتری برای به هم ریختن کارها. علاوه بر آن، گوگل به شما توصیه می کند که از آن استفاده کنید. حالا بیایید ببینیم چگونه انجام می شود.

چگونه Schema.org را به فهرست مشاغل محلی خود اضافه کنید

از آنجا که LocalBusiness یک زیرگروه از Organization، پیشنهاد می کنیم فیلدها را برای Organization علاوه بر موارد خاص برای کسب و کار شما.

هنگام کار بر روی فهرست خود، مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که نوع کسب و کار صحیح را انتخاب کنید. مطمئن شوید که یک مورد خاص را انتخاب کنید، نه گسترده. بنابراین، اگر صاحب یک آرایشگاه هستید، می توانید از آن استفاده کنید LocalBusiness نوع HairSalon. شما می توانید صدها نوع کسب و کار را در Schema.org بیابید، بنابراین احتمالاً یکی از آنها را پیدا خواهید کرد که دقیقاً مطابقت دارد. اگر نه، سعی کنید از هستی شناسی انواع محصول استفاده کنید. این سایت از صفحات ویکی پدیا برای توصیف محصولات یا خدمات با GoodRelations و Schema.org استفاده می کند. در اینجا، اگر فهرست شما خیلی گسترده است، می توانید اطلاعات دقیق تری دریافت کنید.

تولید و تست کنید

در حالی که می توانید کد JSON-LD Schema.org را با دست بنویسید، توصیه نمی شود. از یک مولد مانند این Schema Markup Generator یا Google's Structured Data Helper استفاده کنید — حتی می توانید از ChatGPT بخواهید که داده های ساختاریافته را برای شما کدنویسی کند.

افزونه Yoast Local SEO ساده ترین گزینه برای افزودن داده های ساختاری مناسب محلی است. همچنین تضمین می کند که با بقیه داده های ساخت یافته تولید شده توسط Yoast SEO به خوبی بازی می کند.

همیشه داده های ساخت یافته خود را در ابزار تست نتایج غنی تأیید کنید. با استفاده از Schema Markup Validator، می توانید سایت خود را بررسی کنید تا ببینید آیا داده های ساخت یافته به درستی پیاده سازی شده اند یا خیر. یا از Classy Schema برای تجسم اجرای خود استفاده کنید.

فراموش نکنید که سایت خود را به کنسول جستجو اضافه کنید تا بتوانید نحوه ارائه سایت خود توسط گوگل را بررسی کنید. اگر می‌خواهید درباره کنسول جستجوی Google اطلاعات بیشتری کسب کنید، راهنمای مبتدیان ما برای کنسول جستجوی Google را بخوانید.

به سرعت داده های ساختاریافته را برای کسب و کار محلی خود اضافه کنید

افزونه Local SEO توسط Yoast در اختیار شما قرار می دهد همه چیزهایی که برای انجام خوب نیاز دارید در صفحات نتایج جستجوی محلی!

املاک مورد نیاز برای مشاغل محلی

دو Schema.org اصلی در اینجا وجود دارد: Schema.org/LocalBusiness و Schema.org/Organization. در اینجا، همه چیزهایی را که برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو در مورد کسب و کار محلی خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. برای شروع، باید حداقل ویژگی های زیر را تعریف کنید: نام کسب و کارتان، آدرس پستی آن، آدرس اینترنتی و لوگو. در اینجا یک آدرس ساده در داده های ساخت یافته به نظر می رسد:

"address": {
  "@type": "PostalAddress",
  "streetAddress": "9901 Union Street",
  "addressLocality": "Simi Valley",
  "addressRegion": "CA",
  "postalCode": "93065",
  "addressCountry": "US"
}

خواص ذکر شده در پاراگراف قبل شما را دور نمی اندازد. برای استفاده از داده های ساختاریافته برای سایت خود باید بیشتر پیش بروید. در صورت وجود، حتماً ویژگی های زیر را نیز اضافه کنید. این تازه شروع کار است، در Schema.org/LocalBusiness بارهای بیشتری خواهید یافت. گوگل همچنین دارای لیست طولانی از ویژگی های پشتیبانی شده است.

- url (unlike the @id, should be a working link)
- geo
-- geo.latitude
-- geo.longitude 
- telephone
- aggregateRating
- openingHoursSpecification
- openingHoursSpecification.opens
- openingHoursSpecification.closes
- openingHoursSpecification.dayOfWeek
- openingHoursSpecification.validFrom
- openingHoursSpecification.validThrough
- menu
- department
- servesCuisine
- priceRange (how many $?)

املاک توصیه شده برای سازمان

مانند LocalBusiness داده های ساخت یافته به شدت به Organization داده های ساخت یافته، بنابراین تمرکز بر آن ضروری است. گزینه‌های زیادی برای کمک به Google برای درک بهتر کسب و کار شما وجود دارد. در زیر لیستی از خواص توصیه شده است. به یاد داشته باشید که Yoast SEO Premium و افزونه Local SEO پر کردن این موارد را آسان می کند.

name (Text: name of your business)
alternateName (Text: other name you often use)
legalName (Text: the registered legal name)
description (Text: describe your business)
logo (URL or ImageObject)
url (URL)
sameAs (URL: links to other online services or social profiles)
telephone (Text)
email (Text)
address (PostalAddress)
 - address.streetAddress (Text)
 - address.addressLocality (Text)
 - address.addressRegion (Text)
 - address.postalCode (Text)
 - address.addressCountry (Text)
contactPoint (ContactPoint: how can a customer best contact you?)
 - contactPoint.telephone (Text)
 - contactPoint.email (Text)
numberOfEmployees (QuantitativeValue)
foundingDate (Date)
iso6523Code (Text)
duns (Text)
leiCode (Text)
naics (Text)
globalLocationNumber (Text)
vatID (Text)
taxID (Text)

کد نمونه برای کسب و کار محلی Schema.org

برای روشن شدن نحوه عملکرد، از یک کسب و کار محلی واقعی استفاده خواهیم کرد: Unique Vintage در بربنک، کالیفرنیا. این امر اعتبارسنجی داده هایی را که وارد می کنیم کمی آسان تر می کند. در کد زیر، تمام جزئیات NAP، نشانی‌های اینترنتی، داده‌های موقعیت جغرافیایی و ساعات کاری را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، پیدا خواهید کرد.


کد LocalBusiness بالا امتیازات کاملی را از ابزار تست نتایج غنی دریافت می کند

بررسی ها

بررسی ها محرک مهمی برای مشتریان جدید هستند. امتیاز خوب در گوگل به این معنی است که کسب و کار شما کیفیتی را ارائه می دهد که در نهایت می تواند منجر به رتبه بندی محلی بهتر شود. به نحوه انتخاب شرکت بعدی برای بازدید فکر کنید. آیا آن یکی با سه بررسی دو ستاره خواهد بود یا یکی با هشتاد و پنج ستاره؟

در مثال بالا، یک بخش بررسی اضافه کرده ایم. اگر می خواهید از نظرات در داده های Schema.org خود استفاده کنید، به یاد داشته باشید که این نظرات باید در سایت شما وجود داشته باشد. شما نمی توانید از سایت هایی مانند Yelp یا TripAdvisor برای ایجاد نظرات برای نمایش در موتورهای جستجو استفاده کنید. از مشتریان خود بخواهید نظر خود را بنویسند. یک صفحه بررسی بسازید، نظرات را جمع آوری کنید و به دنیا ارائه دهید.

اجتماعی

عنصر دیگری که برای تکمیل نمایه آنلاین خود باید اضافه کنید، پیوندهایی به حساب های رسانه های اجتماعی شما است. برای این کار باید یک سازمان یا یک شخص را مشخص کنید. URL باید به سایت اصلی شما منتهی شود، در حالی که sameAs پیوندها به نمایه های رسانه های اجتماعی شما منتهی می شوند.


Google برای کسب و کار من

راه دیگری وجود دارد که باید کسب و کار محلی خود را به گوگل اضافه کنید. با باز کردن یک حساب Google My Business، می‌توانید تأیید کنید که در واقع مالک کسب‌وکارتان هستید. پس از آن، می‌توانید تمام اطلاعات مرتبط درباره کسب‌وکارتان، مانند اطلاعات آدرس، ساعات کاری و عکس‌ها را اضافه یا ویرایش کنید. علاوه بر آن، حتی می‌توانید نظراتی را که افراد به Google اضافه می‌کنند مدیریت کنید و ببینید که فهرست محلی شما چگونه عمل می‌کند.

برعکس، این فقط برای گوگل صدق می کند. هر موتور جستجو می تواند Schema.org را تفسیر کند، بنابراین افزودن داده های ساختار یافته به سایت شما همچنان توصیه می شود. علاوه بر این، Schema.org می تواند بسیار بیشتر از افزودن مکان های تجاری محلی مرتبط انجام دهد. بنابراین، Schema.org باید تمرکز اصلی شما باشد.

با وجود همه اینها، شما هنوز هم بسیار در دستان گوگل هستید. برخی از کسب و کارها در پانل دانش ظاهر می شوند، در حالی که برخی دیگر نه. برخی از محصولات فهرست‌های غنی را در نتایج جستجو دریافت می‌کنند، از جمله قیمت‌ها، بررسی‌ها و در دسترس بودن، در حالی که محصولات یکسان از فروشندگان مختلف اینطور نیست. پیش بینی اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد سخت است. با این حال، اجازه ندهید این شما را متوقف کند.

داده های ساختاری برای کسب و کار محلی شما

همانطور که نشان دادیم، Schema.org می تواند نقش مهمی در بهینه سازی سایت و استراتژی سئوی شما داشته باشد. داده های ساخت یافته می توانند کارهای بیشتری انجام دهند. به تمام آن ویژگی ها در Schema.org نگاه کنید. ما به آنچه که داده‌های ساختاریافته می‌توانند برای سایت شما انجام دهند و شما را در جریان نگه دارند، زیر نظر خواهیم داشت!

فراموش نکنید که اگر راه ساده‌تری برای افزودن داده‌های کسب و کار و سازمان محلی خود به صفحات خود می‌خواهید، باید افزونه SEO محلی و Yoast SEO Premium ما را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: داده های ساختاریافته با Schema.org: راهنمای نهایی »

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور