قابلیت تحویل از طریق ایمیل چیست چرا باید مراقبت کنید؟

پوشه عکس پروفایل ظهر هکر

@پوشه ایبه صورت پوشه

پلت فرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای رفع مشکلات تحویل ایمیل.

برای مبتدیان ، بازاریابی از طریق ایمیل یک چیز مشکل است. از یک طرف ، مردم درباره تبلیغات آزار دهنده ای صحبت می کنند که مدام به صندوق ورودی آنها می آید. از طرف دیگر ، صاحبان مشاغل شکایت می کنند که کمپین های ایمیل خود فقط در فضای خالی از بین می روند – آنها هرگز باز نمی شوند ، هرگز دیده نمی شوند ، هیچ وقت با آنها تعامل نخواهند کرد و هیچ کس نمی داند چه اشتباهی رخ داده است.

بنابراین ، آیا بازاریابی از طریق ایمیل یک کانال فروش کارآمد است یا اتلاف وقت و منابع است؟ بسته به رویکرد شما برای تحویل پذیری می تواند هر دو باشد. با این حال ، تحویل پذیری چیست؟ چگونه اندازه گیری می شود؟ چه چیزی می تواند روی آن تأثیر بگذارد؟

اینها س questionsالاتی است که با شروع کاوش در بازاریابی ایمیلی ، احتمالاً از خود می پرسید. ماهیت تحویل ایمیل پیچیده نیست – این احتمال وجود دارد که ایمیل های شما مستقیماً به صندوق ورودی گیرندگان شما بیایند. هرچه این احتمال بیشتر باشد ، قابلیت تحویل ایمیل شما بهتر می شود.

با این حال ، اطمینان از تحویل پذیری بالای ایمیل کاملاً متفاوت است ، اما ما اینجا هستیم تا به شما سرنخی بدهیم و به شما کمک کنیم سیب ها را از پرتقال جدا کنید. بنابراین ، بدون زحمت بیشتر ، بیایید به مهمترین عنصر اطلاع رسانی ایمیل خود بپردازیم.

قابلیت تحویل ایمیل خوب چیست؟

به طور کلی ، تحویل پذیری ایمیل خوب به این معنی است که در اطراف …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور