شورت YouTube در مارس در ایالات متحده راه اندازی می شود

YouTube Shorts ، قالب ویدیویی عمودی مانند داستان که به کاربران امکان می دهد کلیپ های 15 ثانیه ای یا کمتر ایجاد کنند ، ماه آینده به ایالات متحده آمریکا می آید.

شلوارک در سپتامبر 2020 در هند راه اندازی شد که در حال حاضر در نسخه بتا باقی مانده است. یوتیوب می گوید تعداد کانال های هندی با استفاده از ابزارهای ایجاد شورت از ماه دسامبر بیش از سه برابر شده است.

YouTube برای اولین بار داده های تعامل را به اشتراک می گذارد و نشان می دهد که شورت ها بیش از 3.5 میلیارد بازدید روزانه دارند.

این قالب در مقایسه با TikTok است زیرا YouTube Shorts مجموعه مشابهی از ویژگی ها را به اشتراک می گذارد. کاربران می توانند:

  • فیلم های 15 ثانیه ای یا کمتر ایجاد و بارگذاری کنید.
  • فیلم ها را با تعدادی ابزار خلاق ویرایش کنید.
  • کلیپ های کوتاهتر را با یک دوربین چندبخشی بهم بدوزید.
  • به کتابخانه های YouTube موسیقی اضافه کنید.
  • سرعت یا کم کردن سرعت فیلم ها.
  • تایمر و شمارش معکوس را تنظیم کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این ویژگی ها ، که همه در برنامه YouTube در هند تعبیه شده اند ، همان چیزی است که کاربران در ایالات متحده می توانند انتظار داشته باشند هنگام به روزرسانی ماه آینده ارائه شود.

در به روزرسانی آینده چرخ فلک به صفحه اصلی YouTube اضافه می شود که برای شورت طراحی شده است.

کاربران می توانند هنگام پیمایش عمودی هنگام مشاهده محتوا ، از یک فیلم به ویدیوی دیگر پیمایش کنند. باز هم مشابه TikTok.

YouTubers می تواند با چرخش درون برنامه یا بارگذاری ویدیویی از رول دوربین خود برای چرخ فلک شورت محتوا ایجاد کند. هر فیلم عمودی 15 ثانیه ای یا کمتر واجد شرایط قرار گرفتن در چرخ و فلک شورت است.

دسترسی بیشتر YouTube به خالقان جدید

یوتیوب می گوید یکی از مشکلاتی که سعی دارد با اضافه کردن شورت برای حل آن مانع بالای ورود سازندگان جدید باشد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“هر ساله تعداد بیشتری از افراد برای راه اندازی کانال خود به YouTube می آیند. اما ما می دانیم که هنوز هم عده زیادی از افراد که نوار ایجاد را بسیار زیاد می دانند وجود دارد.

به همین دلیل ما در حال کار بر روی Shorts هستیم ، ابزار جدید ویدیویی کوتاه فرم ما که به سازندگان و هنرمندان اجازه می دهد فیلم های جذاب را بدون هیچ چیز دیگری جز تلفن های همراه خود فیلم برداری کنند. “

شورت به کاربران جدید اجازه می دهد بدون نیاز به فیلمبرداری و ویرایش کامل یک ویدیو ، بلافاصله شروع به مشارکت در اکوسیستم YouTube کنند.

روش دیگری که شورت می تواند به سازندگان جدید کمک کند نحوه شمارش آنها مانند بازدید منظم ویدیو است. این چیزی است که ما فقط ماه گذشته یاد گرفتیم.

شمارش بازدیدها برای فیلم های کوتاه مانند فیلم های معمولی می تواند به سازندگان جدید کمک کند تا با پذیرفته شدن در YouTube Partner Program (YPP) از YouTube درآمد کسب کنند.

عضویت در YPP به سازندگان امکان می دهد در فیلم های خود تبلیغات انجام دهند و سهمی از درآمد کسب شده را در اختیار داشته باشند.

لازمه پذیرش در این برنامه جمع آوری 4000 ساعت تماشای عمومی در 12 ماه گذشته است. اکنون ایجاد ویدیوهای شورت راهی دیگر برای دستیابی سازندگان به آن آستانه است.

بیشتر به روزرسانی های کوتاه در راه است؟

من دیروز داستانی را منتشر کردم که پیشنهاد می کردم به زودی نسخه های جدید YouTube Shorts در راه باشد.

این به این دلیل است که YouTube در حال راه اندازی هفته نامه گزارش کوتاه به مدت دو هفته است تا کاربران را از آخرین به روزرسانی ها مطلع کند.

اعلام خبر پرتاب ایالات متحده اولین تحول مهم پس از انتشار گزارش شورت است. انتظار می رود با نزدیک شدن به تاریخ راه اندازی ، اطلاعات بیشتری در این زمینه دنبال شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: وبلاگ رسمی YouTube

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور