روند برنامه های Mac در سال 2021: بینش مفید مصرف کننده

عکس پروفایل ظهر یاروسلاو هکر

@یاروسلاویاروسلاو

حرفه ای بازاریابی. بنیانگذار مرحله بازاریابی رشد و اعتماد به نفس.

برای ساخت محصولی که به فروش برسد ، باید بدانید که مشتریان بالقوه شما واقعاً چه می خواهند. و برای فروش موفقیت آمیز آن محصول ، محصولی که با زحمت زیاد متناسب با نیازهای مشتریان خود تهیه کرده اید ، باید اولویت های آنها را بدانید.

به همین دلیل ما یک نظرسنجی انجام داده ایم تا بفهمیم کاربران Mac چه برنامه هایی را دوست دارند ، چرا و هنگام تصمیم گیری برای خرید یک برنامه بیشتر به چه چیزی اهمیت می دهند. بیایید به گزارش Mac App Trends Report 2021 برویم.

غذاهای کلیدی

در حالی که می توانید گزارش کامل را با کلیک روی پیوند موجود در پایین این مقاله بخوانید ، شاید بخواهید این موارد برجسته از جالب ترین یافته ها را مرور کنید. این به شما کمک می کند تا با موفقیت در تعداد زیادی از اطلاعات گزارش گشت بزنید و به راحتی آن را معنا کنید ، اما همچنین ارزیابی کنید که آیا باید زمان خود را برای مطالعه گزارش کامل صرف کنید یا می توانید از این گزارش صرف نظر کنید. دقیقاً مانند محصول Setapp ، ما فقط سعی در صرفه جویی در وقت مخاطبان و بهره وری بیشتر آنها داریم ؛)

1. کاربر متوسط ​​Mac روزانه از 12 برنامه استفاده می کند

اگرچه این به نظر خیلی زیاد می رسد ، اما توجه داشته باشید که نظرسنجی ما نشان داد که تعداد متوسط ​​برنامه های نصب شده 31 عدد است ، بنابراین 12 عدد کمی بیش از یک سوم برنامه های نصب شده است. این بدان معنی است که اگر برنامه شما برای استفاده مکرر مناسب است ، ممکن است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور