در 100 سال زندگی چگونه خواهد بود؟

عکس پروفایل نویسنده

پاسخ واضح این است که اتومبیل های پرنده ، لباس شناور ، لیزر در همه جا ، روبات های داخلی برای تمیز کردن خانه شما ، سفرهای فضایی ، وعده های غذایی به صورت قرص ، حمل و نقل از راه دور و همه کسانی که از طریق پیوندهای عصبی یا تراشه به همه چیز متصل می شوند ، درست است؟

اما این نسخه آینده نگرانه آینده * سرفه است که در تلویزیون ، کارتون و پیشتازان Star دیدیم. اگر آینده صرفاً گذشته باشد که خود دوباره از نو ساخته است؟ آیا می توانیم با تمام دانش کسب شده به زمانهای ساده تر اما تاریک تاریخ خود برگردیم؟

من فکر می کنم که یک احتمال خوب وجود دارد که بشر در قرن آینده با چالش های زیادی روبرو شود – عدم حفظ حریم خصوصی ، آب و فکر فردی برای مبتدیان. دنیای جدیدی که با اختراع اینترنت خلق کرده ایم نه تنها همه ما را گرد هم آورده است بلکه باعث تقسیم ما شده است.

ما نمی توانیم بدون ورود به سیستم ، برچسب گذاری ، پیوند دادن و اعلام ورود و خروج خود یک کار واحد انجام دهیم ، انگار که همه ما فرودگاه های بین المللی هستیم. اما هرچقدر که دوست داشته باشیم ، به همان تعداد نظرات نفرت انگیز ، اظهارات قلدری از جنگجویان صفحه کلید با تبر برای خرد کردن وجود دارد.

همه چیز در شبکه های اجتماعی فریاد می کشد: “به من نگاه کن!” “مثل من!” “من را دوست داشته باش!” “مرا تأیید کن!” “کپی کن!” “من باش!” “توجه خود را به من بده!” در حالی که بیشتر از گذشته افراد اضطراب اجتماعی دارند. به نظر می رسد مردم می خواهند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور