جالبترین منابع VueJS: انتخاب توسعه دهندگان

عکس پروفایل Saanvi Sen Hacker Noon

@saanvi-senسانوی سن

ما الگوهای مدیر بوت استرپ با کیفیت بالا و بسیار قابل تنظیم را ایجاد کردیم. https://themeselection.com

همانطور که همه ما می دانیم ، Vue یکی از بهترین چارچوب های JavaScript است. توسط توسعه دهندگان در سراسر جهان بسیار توصیه می شود. در اینجا ما می خواهیم برخی از منابع شگفت انگیز VueJS را لیست کنیم. اگرچه ، قبل از شروع لیست بیایید مروری بر VueJS داشته باشیم.

VueJS چیست؟

خوب، Vue یک چارچوب مترقی برای ایجاد رابط های کاربری است. این از زمین طراحی شده است و بسته به اهداف شما به راحتی می تواند یک کتابخانه و یک چارچوب باشد. این مجموعه از یک کتابخانه اصلی تشکیل شده است که بر روی لایه مشاهده و یک اکوسیستم از کتابخانه های پشتیبانی تمرکز دارد. Vue توسط Evan You ایجاد شده است. وی Vue را به عنوان یک چارچوب مترقی JavaScript و یک گزینه جایگزین برای Angular ایجاد کرد.

VueJS برخلاف Angular و React ، توسط غول های فناوری مانند فیس بوک و گوگل پشتیبانی نمی شود. با این حال ، VueJS به دلیل ویژگی ها و مزایای شگفت انگیز خود ، به عنوان چارچوب مورد علاقه js ظهور کرده است. اخیراً ، GitHub آن (181 هزار پوند ستاره) و npm رجیستری (1،925،903 پوند بارگیری در این هفته) با اختلاف ناچیزی از React و Angular عبور کرده اند.

همچنین ، توسط شرکت های بزرگی مانند Gitlab ، Alibaba ، Xiaomi ، Adobe ، Euronews ، Nintendo ، Grammarly ، Codeship ، Behance و بسیاری دیگر استفاده می شود.

حالا ، بیایید شروع کنیم.

منابع

در زیر برخی از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور