تجزیه و تحلیل چشم انداز نهادی برای راه حل های Blockchain

تصویر
عکس پروفایل ظهر سوفی لوئیز هکر

@سوفیلوئیزسوفی لوئیز

پوشش فناوری Cryptocurrency و Blockchain از سال 2015. Digital Nomad اینجا در آسیا

در تابستان سال گذشته ، گزارشی از Fidelity Asset Management کشف کرد که 80٪ از موسسات مالی مورد بررسی علاقه به رمزنگاری دارند ، اگرچه فقط 36٪ در آن زمان در صنعت سرمایه گذاری شده بودند ، و در درجه اول در محصولات مرتبط با بیت کوین بود. بسیاری از این م institutionsسسات از مزایای این کلاس دارایی جدید و فرصت های ارائه شده توسط فناوری بلاکچین بسیار ارزشمند می گفتند اما به دلیل عدم اطمینان در مقررات و کمبود ابزارها و زیرساخت های لازم ، از حاشیه باز ماندند.

یک سال سریع جلو بروید و مشارکت در بازار گسترده تر تمرکز غیرمترقبه به طرز چشمگیری افزایش یافته است. DeFi Pulse یک مقدار قفل شده (TLV) در سیستم عامل های DeFi را بیش از 85 میلیارد دلار در یک زمان گزارش داد ، که نشان دهنده افزایش فرزندخواندگی فراتر از علاقه مندان و فضای نهادی است.

با استفاده از قراردادهای هوشمند ، DeFi به طور فزاینده ای در حال تکرار طیف وسیعی از خدمات مالی سنتی است ، و حجم بالایی از معاملات مورد نیاز موسسات را با هزینه کم و بدون ناکارآمدی واسطه های موجود ارائه می دهد. در حالی که هنوز زود است ، رفع انحلال سیستم میراث از طریق توسعه ریل های زیرساختی غیرمتمرکز جدید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور