هدایت URL چگونه می تواند بر SEO تأثیر بگذارد

Google یک سند به روز شده منتشر کرده است که شامل بیش از شش نوع تغییر مسیر URL و تأثیرات آنها بر نتایج جستجو است.

گری ایلیس و لیزی هاروی از گوگل با همکاری یکدیگر هشت صفحه محتوا را به صفحه راهنمای موجود در 301 تغییر مسیر اضافه کردند.

نسخه قبلی راهنمای Google فقط با پنج پاراگراف از نظر جزئیات کم بود.

بنابراین گوگل آنچه را که همیشه به دارندگان سایت می گوید انجام می دهد ، یعنی به روزرسانی محتوای قدیمی برای ارائه راه حل کامل تر برای سالات جستجوگر.

اکنون این راهنما دارای اطلاعاتی در مورد هر نوع تغییر مسیر ، نمونه هایی از شکل ظاهری آنها و جزئیات مربوط به تأثیر آنها بر جستجوی Google است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا خلاصه ای از اطلاعات تازه اضافه شده است.

انواع تغییر مسیرها و تأثیر بر جستجوی Google

تفاوت بین تغییر مسیرها برای بازدیدکنندگان قابل تشخیص نیست ، اما Google از نظر قدرت سیگنالهای ارسالی به URL مورد نظر با آنها متفاوت رفتار می کند.

تغییر مسیرها به یکی از دو دسته موقت یا دائمی تقسیم می شوند.

گوگل از دائمی تغییر مسیر به عنوان یک قوی سیگنال کنید که URL مورد نظر باید همان نشانی باشد که در نتایج جستجو نشان داده شده است.

برعکس ، Google از a موقت تغییر مسیر به عنوان یک ضعیف سیگنال دهید که هدف هدایت باید URL نشان داده شده در نتایج جستجو باشد.

جزئیات کامل شش نوع تغییر مسیر زیر به صفحه راهنمای Google اضافه شد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • هدایت مجدد سمت سرور دائمی: بهترین روش برای تغییر URL نشان داده شده برای یک صفحه در نتایج جستجو. گوگل توصیه می کند تا حد امکان از این نوع استفاده کنید. 301 و 308 کد وضعیت به معنای انتقال یک صفحه به طور دائمی به مکان جدید است.
  • هدایت موقت سمت سرور: ضمن اطمینان از اینکه Google URL قدیمی را برای مدت طولانی تری در نتایج خود نگه می دارد ، بازدیدکنندگان را به طور موقت به یک صفحه جدید می فرستد.
  • تغییر مسیر فوری تغییر مسیر: جستجوی گوگل تغییر مسیرهای تجدید متا فوری را به عنوان تغییر مسیرهای دائمی تفسیر می کند.
  • تاخیر در تغییر مسیر تغییر مسیر: جستجوی گوگل تغییر مسیرهای تاخیر متا بازخوانی را به عنوان تغییر مسیرهای موقتی تفسیر می کند.
  • هدایت مکان JavaScript: وقتی جستجوی URL به پایان رسید ، جستجوی Google JavaScript را با استفاده از خدمات ارائه خدمات وب تفسیر و اجرا می کند.
  • هدایت رمزنگاری: این شامل اضافه کردن پیوندی است که به یک صفحه جدید همراه با یک توضیح کوتاه اشاره دارد. این به کاربران کمک می کند صفحه جدید شما را پیدا کنند و Google ممکن است این موضوع را به عنوان هدایت رمزگذاری درک کند.

یادداشت های اضافی

در راهنمای جدید Google موارد زیادی وجود دارد که باید از آن استفاده کنید. در اینجا برخی از نکات نهایی در مورد تغییر مسیرها براساس توصیه های شرکت آورده شده است.

انتخاب هدایت بستگی به این دارد که چه مدت انتظار دارید تغییر مسیر برقرار باشد و می خواهید جستجوی Google در نتایج جستجو چه صفحه ای نشان دهد.

اگر فرصتی وجود دارد که بخواهید یک URL خاص دوباره در نتایج جستجو نشان داده شود ، پس آن را برای همیشه به آدرس دیگری هدایت نکنید.

همیشه تا جایی که امکان دارد به دنبال هدایت سمت سرور باشید. فقط در مواردی که قادر به انجام تغییر مسیرهای سمت سرور یا meta refresh نیستید ، از هدایت JavaScript استفاده کنید.

برای اینکه به موتورهای جستجو اطلاع دهید که محتوای شما منتقل شده است ، به هدایت رمزنگاری اعتماد نکنید ، مگر اینکه چاره دیگری داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر ، به سند کامل Google مراجعه کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور