به جای Magento 2 ، باید وب سایت تجارت الکترونیکی خود را به Shopify Plus منتقل کنید

عکس پروفایل نویسنده

@تیره روحدارک سولز

وبلاگ نویس در https://thecodezine.com

تعداد زیادی از بازرگانان Magento به Shopify Plus مهاجرت می کنند. در این مقاله ، دلایل اصلی این موضوع را بررسی می کنیم تا بتوانید با اطمینان خاطر خرده فروشی آنلاین خود را ارتقا دهید.

چرا باید از Magento مهاجرت کنم؟

مجنتو رقیب سرسختی در دنیای تجارت الکترونیکی بوده است. از ژوئن سال 2020 ، Magento 1 رسما منسوخ شد. این بدان معنی است که پشتیبانی ، وصله های امنیتی و اصلاح کیفیتی که مشاغل به آنها اعتماد کرده اند اکنون در دسترس نیستند.

این باعث می شود که مارک های زیادی فروشگاه های آنلاین خود را به Shopify Plus برسانند. برای رشد مقیاس پذیر ، این مهاجرت می تواند بهترین انتخاب باشد.

دلایل مهاجرت به Shopify Plus

6 دلیل اصلی برای پلتفرم مورد نظر Shopify Plus وجود دارد:

1. زمان بازاریابی

مهاجرت به Shopify Plus حدود 3-4 ماه طول می کشد در حالی که ارتقا یا مهاجرت به یک سیستم عامل سنتی ممکن است 8-12 ماه طول بکشد.

2. هزینه کمتر

در حالی که هزینه های مجوز در Magento 2 Enterprise کمتر از Shopify Plus است ، اینها شامل هزینه میزبانی نمی شوند. بنابراین هزینه مالکیت در Shopify Plus در کل حدود 50٪ کمتر از Magento است.

3. اکوسیستم و یکپارچه سازی

Shopify Plus طیف گسترده ای از شرکای کلاس جهانی را در اختیار شما قرار داده است – از بازبینی گرفته تا جستجو ، پرداخت و حمل و نقل. اکوسیستم Shopify به معنای یکپارچه سازی از پیش ساخته شده به شما اجازه می دهد تا به سرعت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور