معرفی فضاهای مجازی oVice: 200 شرکت در کمتر از یک ماه ثبت نام کردند

عکس پروفایل نویسنده

@مایابزoVice، Inc.،

فضاهای مجازی 2 بعدی که مردم می توانند درست مثل واقعیت در آن ها ملاقات کنند ، جابجا شوند و صحبت کنند!

جرقه ارتباط از راه دور خود را در oVice

oVice یک فضای مجازی 2 بعدی با قوانین واقعیت است. مردم می توانند در یک فضای قابل تنظیم بصورت آنلاین حرکت کنند ، صحبت کنند و با هم کار کنند و همچنان همان ارتباط و تعامل دنیای واقعی را احساس کنند.

NIMARU TECHNOLOGY Co. ، Ltd. اکنون oVice، Inc. نامیده می شود ، (محل: میناتو کو ، توکیو ، مدیر عامل: Sae Hyung Jung) oVice را منتشر کرد [o-vis]، یک بستر مکانی ، در آگوست 2020 به عنوان یک راه حل ارتباطی از راه دور.

oVice قصد دارد تا مفهومی با کاربرد آسان و ترکیبی از قوانین واقعیت و دنیای مجازی ایجاد کند تا ارتباطات آنلاین تا حد ممکن طبیعی و معتبر باشد.

بعد از 2 هفته از تاریخ انتشار ، oVice از 100 کاربر فراتر رفت. اکنون ، بیش از 800 شرکت از oVice ، از جمله آزمایشات رایگان ، استفاده می کنند.

معرفی شده توسط En-Japan، Inc ، یک شرکت پیشرو در زمینه اشتغال

در سپتامبر سال 2020 ، متخصص برجسته ژاپن در زمینه استخدام راه حل ها ، En-Japan ، Inc ، استفاده از oVice را به عنوان یک دفتر مجازی آغاز کرد. به دلیل دورکاری ، این شرکت از کمبود ارتباطات رنج می برد. اعضا فقط بر ارتباطات تجاری متمرکز بودند که گفتگوهای جانبی طبیعی و ارتباطات اجتماعی را کنار بگذارند. این منجر به سوings تفاهم بین کارمندان و افراد زیرمجموعه آنها و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور