بهترین روش ها برای ایجاد احساس پیروزی در بازگشت به وطن ابری | دانش مرکز داده

تصمیم گیری برای حجم کار ابری خود را به کشور بازگردانید بازگشت در پرم ممکن است مانند یک شکست احساس شود. معمولاً، کسب‌وکارها بازگرداندن آنها را انجام می‌دهند، زیرا اجرای بارهای کاری در فضای ابری نتیجه عملکرد، هزینه یا امنیت مورد نظرشان را ارائه نمی‌دهد – بنابراین آنها را به ابر متصل می‌کنند و حداقل برخی از بارهای کاری را به مراکز داده خودشان برمی‌گردانند.

با این حال، این بدان معنا نیست که انتقال بارهای کاری به یک محیط اولیه باید مانند یک شکست احساس شود. یک رویکرد بهتر این است که با بازگشت به کشور به عنوان فرصتی برای بهینه سازی حجم کاری و استراتژی خود رفتار کنید. اگر بتوانید حجم کاری خود را بهتر از زمانی که در ابتدا به صورت اولیه اجرا می شد، انجام دهید، بازگشت ابری به جای یک عقب نشینی صرف، راهی برای ایجاد ارزش می شود.

برای این منظور، بیایید بهترین روش‌ها را برای استفاده حداکثری از بازگشت به وطن، حتی در شرایطی که روی برداشتن بارهای کاری از فضای ابری حساب نمی‌کردید، بررسی کنیم.

درک کنید که چرا به کشور خود باز می گردید

اولین قدم برای استفاده حداکثری از بازگشت ابری این است که دقیقاً بدانید چرا در وهله اول تصمیم به بازگشت به کشور گرفته اید.

باز هم، تعدادی از دلایل بالقوه وجود دارد. هزینه یک امر رایج است – کشف آن غیرعادی نیست هزینه های ابر پنهان و سایر چالش ها، صورتحساب های ابری بالاتر از حد انتظار را به همراه دارند. همچنین این امکان وجود دارد که بارهای کاری مبتنی بر ابر آنطور که انتظار داشتید عمل نکرده باشند، یا با مسائل امنیتی، حریم خصوصی یا انطباق مواجه شده باشید.

جزئیات از حجم کاری به حجم کاری دیگر متفاوت است، اما نکته مهم این است که دقیقاً مشخص کنید چرا ابر کار نمی‌کند – و چرا حجم کاری خاصی که شما به کشور بازمی‌گردانید باید بازگردانده شوند.

تأیید کنید که بازگشت به کشور ضروری است

البته باید تأیید کنید که بازگشت به کشور واقعاً تنها راه حل چالش‌های ابری شماست.

آیا می توانید با پیکربندی مجدد بارهای کاری خود یا انتقال آنها به یک سرویس ابری دیگر، هزینه یا عملکرد بار کاری را بهبود بخشید؟ اگر چنین است، ایجاد این تغییرات احتمالاً سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر از بازگشت به کشور خواهد بود.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که قبل از شروع فرآیند، تأیید اینکه بازگشت به کشور واقعاً ضروری است بسیار مهم است.

راه اندازی مناسب بازگشت ابری را انتخاب کنید

صرفاً به این دلیل که بارهای کاری باید به کشور بازگردانده شوند، به این معنی نیست که باید آنها را به وضعیت دقیقی که قبل از انتقال آنها به فضای ابری بودند بازگردانید. و در برخی موارد، بازیابی آن حالت حتی امکان پذیر نیست زیرا زیرساخت اولیه اولیه شما ممکن است دیگر وجود نداشته باشد.

بنابراین، از بازگشت به کشور به عنوان وسیله ای برای بهینه سازی تنظیمات میزبانی اولیه برای حجم کاری خود استفاده کنید. به عنوان مثال، شاید بتوانید شبکه محلی خود را دوباره طراحی کنید یا از گزینه های سخت افزاری سرور جدید که قبلاً در دسترس شما نبودند استفاده کنید. گام‌هایی مانند این می‌توانند به بارهای کاری بازگشته‌شده شما کمک کنند تا نه تنها انتظارات شما را برآورده کنند، بلکه از آن‌ها هم فراتر روند که آنها را به موقع به عقب برگردانید.

بارهای کاری بازگردانده شده را با ابر یکپارچه کنید

در بسیاری از موارد، برخی از بارهای کاری در فضای ابری باقی می‌مانند، حتی زمانی که دیگران را به مرکز داده خود بازگردانید. برای اطمینان از اینکه همه بارهای کاری به عملکرد بهینه خود ادامه می دهند، باید تا حد امکان آنها را با یکدیگر ادغام کنید.

این ممکن است به معنای استفاده از آن باشد خدمات ارتباطی به عنوان مثال، برای بهبود عملکرد شبکه بین مرکز داده و محیط ابری شما. یا، شما به طور بالقوه می توانید هر دو محیط را در یک ترکیب کنید معماری ابر ترکیبی، که معمولاً مدیریت را ساده می کند (اما ممکن است با هزینه های اضافی و خطرات قفل شده همراه باشد، بسته به اینکه کدام راه حل ابر ترکیبی را انتخاب می کنید).

هر کاری که انجام می‌دهید، هدف شما باید اطمینان از این باشد که حجم کاری‌های بازگشته‌شده‌تان به خوبی با آن‌هایی که در فضای ابری باقی می‌مانند، بازی کند. بین بارهای کاری بازگردانده شده و محیط ابری خود سیلو ایجاد نکنید.

اندازه گیری و نظارت پس از بازگشت

همانطور که هیچ تضمینی وجود ندارد که مهاجرت به فضای ابری مزایای مورد نظر شما را به ارمغان آورد، هیچ تضمینی وجود ندارد که بازگشت به کشور مشکلات ابری شما را حل کند. حتی اگر همان محیط اولیه‌ای را که قبل از مهاجرت ابری وجود داشت دوباره ایجاد کنید، نتایج ممکن است به دلیل تفاوت‌هایی مانند نرخ‌های متفاوت تقاضا برای حجم کاری شما تغییر کند.

به همین دلیل، نظارت بر حجم کاری خود پس از بازگرداندن آنها و اطمینان از برآورده شدن آنها با اهدافی که تعیین کرده اید بسیار مهم است. عملکرد، هزینه و غیره آنها را با آنهایی که در فضای ابری تجربه کرده اید مقایسه کنید تا تأیید کنید که بازگشت به کشور انتخاب درستی بوده است.

نتیجه گیری: بهره گیری بیشتر از بازگشت ابری

وقتی به درستی انجام شود، بازگشت ابری باید مانند یک پیروزی احساس شود. از آن به عنوان یک فرصت نه تنها برای حل هر چالشی که حجم کاری خود را در فضای ابری تجربه کرده‌اید با بازگرداندن آن‌ها به وضعیت قبل از مهاجرت، در نظر بگیرید، بلکه با بهتر کردن آن‌ها از آن فراتر بروید. وقتی می‌توانید بگویید که بازگشت به وطن منجر به عملکرد، هزینه یا نتایج امنیتی بهتری نسبت به آنچه در فضای ابری یا با محیط اولیه اولیه خود تجربه کرده‌اید، می‌دانید که برنده شده‌اید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور