بهترین روش های کسب درآمد از طریق برنامه های رایگان

عکس پروفایل نویسنده

بسیاری از شرکت ها محصول خود را به صورت رایگان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. ارزش این شرکت ها میلیاردها دلار است. اگر هزینه کالای خود را پرداخت نکنند چگونه می توانند درآمد کسب کنند؟

فرمیوم

Freemium در حال دریافت ویژگی های اساسی به صورت رایگان است. سپس ، پرداخت هزینه برای ارتقا for دسترسی به محصول کامل. یک برنامه ممکن است به مصرف کنندگان تنها دسترسی رایگان و هزینه حساب های تیمی را بدهد. سایر برنامه ها از کاربران برای پشتیبانی هزینه دریافت می کنند.

اگر بخواهم برای جامعه Open Podcast محتوا ایجاد کنم و هزینه دریافت کنم ، این محتوای freemium است. این انجمن رایگان است و جامعه امکان پرداخت هزینه را دارد.

کاربران هیچ تبلیغی پرداخت نمی کنند

یکی از روش های کسب درآمد برای برنامه های رایگان ، تبلیغات است. آنها این گزینه را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند که برای دیدن تبلیغات هزینه پرداخت کنند. میزان پول هر برنامه به برنامه بستگی دارد. برخی ممکن است گزینه های ماهانه یا سالانه را ارائه دهند. مصرف كنندگانی كه سالانه پول پرداخت می كنند از تخفیف برخوردار می شوند. بسیاری از عوامل در قیمت تأثیر می گذارند.

کسب و کار به کسب و کار

ادغام ها

برخی از برنامه ها می توانند با سرویس های دیگر ارتباط برقرار کنند. آنها با این خدمات معامله خواهند کرد. هنگامی که یک حساب از یکپارچه سازی استفاده می کند ، برنامه رایگان پرداخت می شود. این برنامه ممکن است بیش از 100 ادغام داشته باشد و برای هر بار استفاده درآمد کسب کند.

قیمت گذاری شرکت

برای برخی از برنامه ها ، ممکن است یک شرکت یا تیم بخواهد از این سرویس استفاده کند. این برنامه ممکن است تیم را برای استفاده از برنامه شارژ کند.

تبلیغات

مدل تبلیغاتی که برنامه ها استفاده می کنند ، پرداخت به ازای هر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور