بروکفیلد ماه‌ها پس از رکورد بستن در صندوق زیرساخت جدید کاوش می‌کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) – Brookfield Asset Management بحث‌های اولیه را درباره محصول زیرساخت بعدی خود آغاز می‌کند، دو ماه پس از بسته شدن یک صندوق رکورد که در حمل‌ونقل، مخابرات و سایر دارایی‌های سخت استفاده می‌کند.

به گفته افراد آشنا که خواستند نامش فاش نشود، دومین مدیر دارایی جایگزین جهان، مذاکرات غیررسمی را با سرمایه گذاران برای ششمین دوره از صندوق زیرساخت بروکفیلد با هدف راه اندازی در سال آینده آغاز کرده است. یک نفر گفت که زمان ممکن است تغییر کند.

بروکفیلد در فرآیندی که در اواخر سال 2023 بسته شد 30 میلیارد دلار تعهد برای استراتژی زیرساختی خود دریافت کرد – 28 میلیارد دلار برای صندوق و 2 میلیارد دلار برای وسایل نقلیه سرمایه گذاری مشترک مرتبط. نماینده این شرکت از اظهار نظر خودداری کرد.

این مدیر مستقر در تورنتو دارای 154 میلیارد دلار دارایی پرداختی در زیرساخت‌ها، انرژی‌های تجدیدپذیر و کسب‌وکارهای انتقال آب و هوا است که یک سوم از 457 میلیارد دلار سرمایه‌ای را تشکیل می‌دهد که از آن هزینه دریافت می‌کند.

واحد زیرساخت بروکفیلد این وجوه را به عنوان راهی برای سرمایه‌گذاران در نظر می‌گیرد تا روندهای اصلی شکل‌دهنده اقتصاد جهانی از جمله انتقال انرژی پاک، دیجیتالی‌سازی و هوش مصنوعی را انجام دهند. مانند رقیب بلک استون، پول را به مراکز داده سرازیر کرده است تا از علاقه فزاینده به هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند.

بروس فلت، مدیر اجرایی ارشد اجرایی در 7 فوریه به تحلیلگران گفت: “ذینفعان تعهدات خود را به اهداف صفر خالص داده اند و با انرژی، امنیت، انعطاف پذیری زنجیره تامین و پاسخگویی به تقاضای رو به رشد فزاینده برای داده ها دست و پنجه نرم می کنند.” و افزود که رفع این چالش ها نیازمند تریلیون ها دلار سرمایه گذاری

برخی از سرمایه‌گذاران به سمت صندوق‌های زیرساختی جذب می‌شوند که صاحب کسب‌وکارهایی هستند که درآمد ثابت و قراردادی ایجاد می‌کنند که در طول زمان افزایش می‌یابد. بر اساس داده‌های Preqin، مدیران دارایی جایگزین نزدیک به 90 میلیارد دلار برای بودجه زیرساخت جمع‌آوری کردند و بیش از 300 میلیارد دلار را در معاملات در کلاس دارایی در سال گذشته هزینه کردند.

در ژانویه، بلک راک با خرید شرکای زیرساخت جهانی Adebayo Ogunlesi به مبلغ 12.5 میلیارد دلار موافقت کرد.

فلات در اوایل این ماه گفت که جدیدترین صندوق این شرکت کانادایی، Brookfield Infrastructure Fund V، حدود 40 درصد در شش سرمایه گذاری مستقر شده است. هلدینگ ها شامل Triton International است که کانتینرهای حمل و نقل چندوجهی را اجاره می کند. این صندوق همچنین یک معامله معلق برای خرید هزاران سایت مخابراتی شرکت برج آمریکایی در هند دارد.

Brookfield Asset همچنین از مدیر عامل سابق Worldpay Ron Kalifa برای کمک به رهبری یک گروه زیرساخت مالی جدید با تمرکز بر فرصت‌ها در زیرساخت دیجیتال در بازوی سهام خصوصی خود استفاده کرده است.

این شرکت سال گذشته یک صندوق زیرساختی را برای افراد ثروتمند راه اندازی کرد که 2 میلیارد دلار به دست آورد.

فردریک باستین، تحلیلگر ریموند جیمز، در ایمیلی گفت: «ما نسبت به زیرساخت بروکفیلد خوش‌بین هستیم، زیرا انتظار داریم که محیط کاهش نرخ باعث احیای علاقه سرمایه‌گذاران به شرکت‌های بازده و رشد محور شود».

بروکفیلد با حدود 300 میلیارد دلار دارایی، بزرگترین مدیر زیرساخت ها و انرژی های تجدیدپذیر جهان است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور