بررسی کنترل کننده PS5: 5 بهترین ویژگی که ذهن شما را به باد می دهد

عکس پروفایل نویسنده

@جک بورهامجک بورهام

من نویسنده مستقل ، پادکستر و پخش کننده فیلم هستم. می توانید کارهای من را در وب سایت من PixelPolitics.co.uk بررسی کنید

اگرچه پلی استیشن 5 به خودی خود یک کنسول عالی است ، اما کنترلر DualSense PlayStation 5 این کنسول را برجسته می کند ، با داشتن طیف وسیعی از ویژگی ها باعث می شود شما احساس کنید در حال تجربه بازی های نسل بعدی هستید.

نسل بعدی کنسول های بازی ویدیویی در اختیار ما قرار دارد. Xbox سری X و S Xbox را منتشر کرده است و PlayStation 5 نسخه بعدی سری PlayStation است.

تا همین اواخر ، من در مورد چگونگی واقعی بودن این کنسول ها در نسل بعدی تردید داشتم. گرافیک و توان به روز کنسول ها به نظر می رسید فقط تکرار سخت افزار قبلی است و شایسته نسل بعدی نیست.

حتی وقتی Xbox Series S را تحویل گرفتم ، نتوانستم ببینم چه چیزی این کنسول های جدید را برای نسل بعدی شایسته کرده است. با این حال ، همه چیز تغییر کرد وقتی که من موفق شدم پوست سرها را بزنم و یک PlayStation 5 را به زمین بیاندازم.

بازخورد کنترل کننده PS5

فناوری Rumble در کنترلرهای بازی های ویدیویی دهه هاست که وجود دارد. در کنترلر جدید PS5 ، با بازخورد لمسی ، سر و صدا به سطح کاملاً جدیدی ارتقا یافته است.

بازخورد Haptic با استفاده از محرک های دوگانه جایگزین موتورهای معمولی می شود و هنگام انجام اقدامات بازی ، بازخورد همهجانبه ای به شما می دهد. بازخورد Haptic یکی از ویژگی های برجسته در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور