برای انجام یادگیری ماشین در macOS با GPU AMD از plaidML استفاده کنید

عکس پروفایل نویسنده

@الکس_ولفالکس ولف

سازنده 20 ساله و دانشجوی هاروارد

آیا می خواهید مدل های یادگیری ماشین را بر روی GPU AMD یا کارت گرافیک خارجی Mac خود آموزش دهید؟ بیشتر از PlaidML نگاه نکنید.

هرکسی که سعی کرده یک شبکه عصبی را با TensorFlow روی macOS آموزش دهد ، می داند که این فرآیند بمکد. TensorFlow فقط می تواند از پردازنده مرکزی مکینتاش استفاده کند ، زیرا آموزش شتاب GPU به چیپست Nvidia نیاز دارد. بیشتر مدلهای بزرگ مدت زمان بیشتری را برای آموزش با پردازنده بیشتر از حتی یک GPU ساده می گیرند.

بدتر از این ، بسیاری از مکینتاش دارای GPU های محتاط AMD هستند که هنگام آموزش مجبور به بیکار ماندن هستند. TensorFlow فقط از دستگاه های Nvidia پشتیبانی می کند که با macOS سازگار نیستند. اینجاست که plaidML وارد می شود.

به جای پرداخت هزینه برای یک سیستم مبتنی بر ابر یا خرید یک ماشین جدید ، می توانید PlaidML را نصب کرده و از آن برای آموزش مدل های Keras درست در پردازنده گرافیکی Mac خود استفاده کنید.

TensorFlow به عنوان یک پشتیبان برای Keras عمل می کند ، نحو پایتون سطح بالای Keras را تفسیر می کند و آن را به دستورالعمل هایی تبدیل می کند که می توانند به صورت موازی روی سخت افزارهای تخصصی مانند GPU اجرا شوند.

PlaidML یک گزینه باطری جایگزین برای Keras است که از چارچوبهای موازی سازی غیر از CUDA انویدیا پشتیبانی می کند. در Mac ، می توانید از PlaidML برای آموزش مدل های Keras در پردازنده ، گرافیک یکپارچه پردازنده ، و … استفاده کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور