مقدمه ای بر کیت Code-workshop: ابزاری برای کارگاه های کد از راه دور

عکس پروفایل نویسنده

@جورنجورن بروکما

توسعه دهنده وب ، فریلنسر ، مربی

من ابزاری برای ایجاد کردم افرادی که کد تدریس می کنند، به نام کد-کارگاه-کیت. این کارگاه ها کارگاه های از راه دور را تعاملی می کند و تجربیاتی مشابه کلاس های درس را فراهم می کند و می تواند تجربه بهتری داشته باشد.

در این وبلاگ من مشکلات از راه دور کارگاه های آموزشی کد ، چرا من کد-کارگاه-کیت ایجاد کردم و چگونه می توانید از آن استفاده کنید.

در دنیای امروز ، کارگاه ها و آموزش های بیشتری به جای آفلاین به صورت آنلاین برگزار می شوند.

به جای ایستادن جلوی کلاس در یک مکان فیزیکی واقعی ، ما اغلب می بینیم که در مقابل یک اتاق دیجیتال یا اتاق بزرگنمایی آموزش می بینیم.

این انتقال سالهاست که به تدریج اتفاق می افتد.

سپس ، COVID-19 به ما ضربه زد ، به این معنی که اکنون تعداد بیشتری از افراد به طور دائمی از خانه کار می کنند و کلاس های درس با تعداد زیادی از افراد در یک اتاق کوچک در اکثر مکان ها ممنوع هستند.

حتی اگر به آینده این بیماری همه گیر خوشبین هستم ، اما به نظر می رسد که این سرعت انتقال این کارگاه ها و آموزش را افزایش داده است. من پیش بینی می کنم که حتی بیشتر کنفرانس ها از این به بعد از دیجیتال برای شرکت در مسابقات استفاده می کنند که شامل کارگاه های آنها از راه دور نیز می شود.

چالش ها در کارگاه های آنلاین

در کنار کار روزانه من به عنوان یک توسعه دهنده وب ، من همچنین یک مربی هستم ، و معمولاً دو بار کارگاه های آموزشی و آموزش تمام روز ارائه می دهم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور